آخرین اخبار
کد خبر: ۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
مدیر سیاسی بسیج دانشجویی فارس با اشاره به معرفی اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این استان گفت: از میان 19 نامزد انتخابات این شورای 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نشستی با حضورمسئولان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

در این نشست محمد کلوانی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: از میان 19 نامزد انتخابات اینشورای 9 نفر به عنوان اعضای اصلی وسهنفر علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به وظایف این شورا افزود: در مرحله اول وظیفه این شورا تبیین و اعلام موضع بسیج دانشجویی نسبت به مسائل و اتفاقات داخلی و بین‌المللی است.

مسئول سیاسیسازمان بسیج دانشجویی استان فارسبا اشاره به نحوه انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: طبق این انتخابات مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی سراسر استان که شرایط لازمرا داشتند، به عنوان نامزد معرفی شده و از میان اعضای نامزد شده 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل، طبق آرای خود مسئولان بسیج حوزه ها انتخاب می شوند.

کلوانی افزود: در این انتخابات ریحانه ثابت از دانشگاه آزاد شیراز، جمشید فریدونی از دانشگاه آزاد فسا، مرضیه مودت از دانشگاه پیام‌نور فسا، علی دهقان از دانشگاه آزاد استهبان، میثم خضری از دانشگاه آزاد داراب، کارکن از موسسه آموزش عالی و غیرانتفاعی زند شیراز، محمد حسین عظیمی از دانشگاه شیراز، دلاور هادی زاده از دانشگاه آزاد قادرآباد و محسن رحمانی از دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عضویت اصلی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان درآمدند.

وی تصریح کرد: علیرضا هاشمی شیری از دانشگاه آزاد آباده، محمد حسین قائد شرف از دانشگاه آزاد زرقان و مهدی خلوصیان از دانشگاه پیام نور شیراز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: