جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس با عنوان «طرفه هنر» با موضوع بخش ويژه سبك زندگی ايرانی ـ اسلامی شب گذشته با معرفی نفرات برگزيده در تالار حافظ شيراز به‌كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس، دومين جشنواره عكس سازمان بسيج هنرمندان استان فارس «طرفه هنر» كه به همت سازمان بسيج هنرمندان و باهمكاري سازمان حمل و نقل و ترافيك استان فارس و كانون معماران پارس برگزار شده بود شامگاه دوشنبه، هشتم مهرماه به‌كار خود پايان داد.

در اين مراسم كه جمعی از مسئولان سازمان بسيج هنرمندان، سازمان حمل و نقل و ترافيك استان فارس،‌ اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از پيشكسوتان هنر عكاسی استان حضور داشتند، سجاد مختارزادگان، دبير دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس با عنوان «طرفه هنر» گفت: جشنواره طرفه هنر از 2 ماه پيش كليد خورد و در 3 بخش «شهر من شهر راز»، «گردشگری» و بخش اصلی «سبك زندگی ايرانی ـ اسلامی» تنظيم شد.

وی ادامه داد: پس از آن به روش‌های مختلفی چون اطلاع رساني و ارسال خبر به رسانه ها،  ارسال پيامك، نصب پوستر جشنواره در مراكز مختلف و تهيه بروشور و بنرهای تبليغاتی اطلاع‌رسانی نيز انجام شد و پس از ثبت ‌نام علاقه‌مندان در 3 نوبت اردوی عكاسی برگزار شد كه در هر نوبت بيش از 30 نفر از علاقه‌مندان حضور داشتند.

مختارزادگان تصريح كرد: يك اردوی عكاسی گردشگری نيز زير نظر اداره‌كل ميراث فرهنگی و به همت كانون معماران پارس نيز برگزار شد و در نهايت‌ 2 هزار و 884 اثر از 206 شركت كننده كه 113 نفر مرد و 93 نفر زن بودند به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.

دبير جشنواره طرفه هنر با بيان اينكه آثار بسيار خوبی از سطح استان به دبيرخانه جشنواره رسيده‌ است، بيان داشت: آثار پس از رسيدن به دبيرخانه كدگذاری شد و تيم 3 نفره داوری در 2 روز و 2 مرحله آثار را داوری كردند و در نهايت نزديك به 70 اثر به بخش نهايی رسيد و در آخر 40 نفر در 3 بخش اين جشنواره برگزيده و حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

انتهاي پيام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: