يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۷:۱۶
کد خبر: ۱۵۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
رزمایش دو روزه تمرینات تاکتیکی، امنیتی توسط گردان امام علی (ع) در این شهرستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، گردان امنیتی امام علی(ع) به منظور ارتقای توان دفاعی نیروهای بسیجی خود 11 و 12 مهر ماه رزمایش تمرینات تاکتیکی و امنیتی برگزار کرد .

این رزمایش دو روزه با چندین برنامه اصلی از جمله اجرای آموزش جنگ نرم، دفاع شخصی، آشنایی با تجهیزات، موتور سواری، ایست و بازرسی، آموزش تئوری و عملی مبارزه با اغتشاشات در روز و شب برگزار گردید.

شایان ذکر است؛ گردان امنیتی امام علی (ع) از اوایل سال 90 با شاکله بسیج به محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در این شهرستان به منظور مقابله با تهدیدات داخلی تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار کریمی فرمانده یگان دوم امنیت امام حسن عسگری(ع) سپاه فجر فارس از این رزمایش دو روزه بازدید بعمل آورد و از ستوانیکم پاسدار حسین فتحی فرمانده گردان امنیتی امام علی( ع) داراب با لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر نمود.

در پایان تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب به نفرات برتر بسیجی گروه رزمی که در مسابقات کشوری کاراته مقام اول تا سوم را کسب نموده را با لوح و هدایایی تقدیر و تشکر کرد.

در این رزمایش دو روزه یک سانس رایگان استخر شنا برای بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع) و دیگر برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده بود.



انتهای متن/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمد جواد آزادیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:34 - 1392/11/07
0
2
سلام خیلی خوب هست اگر همین جور پیشرفت کند عالی هست وتقدیر تشکر میکنم از برادران عزیز مهربان که این برنامه اجرا کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: