جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
يك برگزيده جشنواره عكس "طرفه هنر" گفت: آثار رسيده به اين جشنواره نسبت به استاني بودن آن از سطح كيفي بالايي برخوردار بود آثار رسيده به جشنواره طرفه هنر ، هر چند استاني بود اما با نمونه هاي ملي برابري داشت.

اميد اميدواري در گفتگو با خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس در خصوص كميت و كيفيت آثار رسيده به دومين جشنواره عكس سازمان بسيج هنرمندان فارس"طرفه هنر" بيان داشت: آثار رسيده نسبت به استاني بودن جشنواره از سطح كيفي بالايي برخوردار بود و تعداد آثار رسيده هر چند استاني بود ولي با نمونه هاي ملي برابري داشت و اين نشان دهنده استقبال پرشكوه هنرمندان استان فارس از اين اتفاق مهم بود.

وي ادامه داد: با برگزاري اينگونه جشنواره ها مي توان هنرمندان با انگيزه، خلاق، متعهد و باتجربه را شناسايي و درواقع پل ارتباطي هنرمندان با بسيج رقم مي خورد.

اين هنرمند عكاس ابراز داشت: موضوعات مرتبط با جشنواره يك هم سويي خاص با زندگي روزمره مردمان ايران را دارا بود و هر كدام جذابيت خاص خود را داشت موضوعات جشنواره از جهاتي مرتبط با زندگي ايراني اسلامي بود و تمامي موضوعات با هم مرتبط و تاثيرگزار بودن چراكه در مجموع تمام موضوعات زير مجموعه اي از موضوع زندگي ايراني - اسلامي است.

اميدواري در مورد تاثيري گذاري هنر عكاسي تاكيد كرد: عكاسي از تمام جهات هميشه بر جامعه تاثيرگذار بوده است  چرا كه اين هنر مسيري پيش به سوي بهتر زندگي كردن را فراهم مي سازد و در واقع بهتر زندگي كردن نه تنها از نظر مادي بلكه از نظر معنوي را فراهم مي كند.

وي افزود: هنر عكاسي از بدو تولدش بر جوامع بشري تاثيرگذار بوده است و تحولات مهمي را در جهان به وجود آورده است.

نفر اول "بخش اصلي زندگي ايراني اسلامي" جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس در پايان تصريح كرد: تاثير اينگونه جشنواره ها بر جامعه هنري و مردم باعث مي شود موج جديدي از استعدادهاي برتر نمايان شود و فرصت جديدي را براي آنها فراهم كند و همينطور اينگونه جشنواره ها افراد عام را با جاذبه هاي استان خود آشنا مي سازد.

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: