شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۷:۳۰
کد خبر: ۱۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
به همت كانون بسيج هنرمندان استهبان برگزار مي شود:
نمايش "معركه عشق" با كارگرداني احسان مهرابي از 11 تا 21 مهر در سالن ورزشي فرشتگان آموزش و پرورش شهرستان استهبان و به همت كانون بسيج هنرمندان اين شهرستان در حال برگزاري است.

علي صادقي در گفتگو با خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس در خصوص برگزاري نمايش "معركه عشق" بيان داشت: اين نمايش در مورد يك جانباز شيميايي است كه بعد از جنگ، خاطرات جنگ و چگونگي شميايي شدنش را با استفاده از فلاش بك هايي متفاوت براي مخاطبان بيان مي كند.

مسئول كانون بسيج هنرمندان استهبان گفت: نمايش "معركه عشق" با حضور 80 بازيگر كه كوچكترين بازيگر "محمد پارسا نقيبي" يكساله از شهرستان استهبان و بزرگترين بازيگر ابراهيم پاكدل كه بيش از 50 سال سن دارند در اين نمايش به ايفاي نقش مي پردازند و جمعا بيش از 90 نفر در اجراي اين نمايش همكاري مي كنند.

صادقي بيان داشت: ما با اجرايي اين نمايش توانسته ايم ياد و خاطرات خانواده شهدا و جانبازان را براي مردم زنده كنيم و خوشحاليم كه برگزاري اينگونه نمايش ها موجب تاثيرگزاري بر افكار جامعه مي شود.

وي ادامه داد: زيرا قشر جوان ما با اتفاقات و خاطرات در 8 سال دفاع مقدس آشنا نيستند نمايش معركه عشق موجب به تصوير كشيدن 8 سال دفاع مقدس مي شود در واقع اين نمايش باعث آشنايي بيشتر افراد با دوران دفاع مقدس مي شود.

صادقي در پايان گفت: نمايش معركه عشق به مدت 11 روز و به همت كانون بسيج هنرمندان استهبان در سالن ورزشي فرشتگان در حال برگزاري است و البته براي اجراي اين نمايش بيش از 10 ميليون تومان هزينه شده است.

انتهاي پيام/ 224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: