جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
رئيس هيئت داوران دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس:
رئيس هيئت داوران دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس گفت: موضوعات اجتماعي دستمايه خوبي براي عكاسان است مسلما ارتباط موضوع جشنواره با محیط پیرامون زندگی عکاس بی تاثیر نیست.

محمد امين دانشور در گفتگو با خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس، در مورد جشنواره عكس طرفه هنر بيان داشت: معمولا موضوعات اجتماعی مي تواند دستمایه خوبی برای هنرمندان باشد و درواقع براي مردم هم به تصویر کشیدن حیطه زندگیشان جذابیت خاصی دارد در نتيجه استقبال خوبی هم از این وقایع  می کنند.

وي ادامه داد: بخش اصلی جشنواره "سبك زندگي ايراني –اسلامي" به خاطر تنوع موضوعی که داشت بیشترین  ورودی عکس را هم در بر گرفت.

 رئيس هيئت داوران دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس در خصوص آثار رسيده به  دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس "طرفه هنر" بيان داشت:  تعداد آثار رسیده به اين جشنوار بسيار خوب بود و همينطور کیفیت آثار ارسالي هم به نسبت به بقيه جشنواره ها استاني از سطح بالايي برخوردار بود.

دانشور گفت: مسلما بخشهایی مثل جاذبه های گردشگری و ترافیک شهری می تواند به شدت درخدمت ارگانهای ذی ربط باشد هم از نظر به تصویر کشیدن زوایای پنهان هنجارها و ناهنجاری های موجود در جامعه و هم در بخش آموزش به مردم و مسلما تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

اين استاد عكاسي در پايان گفت: امروز مردم بشدت با معیارهای ادبیات بصری آشنا هستند و ثابت شده که یک عکس می تواند جایگزین كلمه باشد.

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: