جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۳:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
داور دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس "طرفه هنر":
داور دومین جشنواره عکس بسيج هنرمندان فارس "طرفه هنر" گفت: در برگزاری این دست از جشنواره ها باید به هزینه ها و آموزش شركت كنندگان توجه داشت تا برگزار کنندگان جشنواره با آسودگی بیشتری براي برگزاري جشنواره تلاش كنند هماطور كه در جشنواره طرفه هنر اين مهم انجام شد.

رامتین روزیطلب در گفتگو با خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس، در دومین جشنواره عکس طرفه هنر بيان داشت: آموزش افراد شرکت کننده در جشنواره عكس موجب شناخت بیشتر افراد از عکس خواهد شد.

 

وي ادامه داد: در برگزاری جشنواره ها نبايد تنها به برگزاری جشنواره اکتفا نمود زيرا جشنواره های بسیاری در طول سال برگزار می شود که باید از آنها نهایت استفاده را برد و بعد آموش را در برگزاري اين جشنواره ها بايد بسيار مهم دانست.

 

اين عكاس افزود: باید علاوه بر برگزاری جشنواره به برپایی نمایشگاه و صدور بیانیه و یا حتی چاپ کتاب در این زمینه پرداخت چراكه چاپ کتاب می تواند به آرشیوی از موضوعات و محل ارجاع مناسبی برای مخاطبان تبدیل شود.

 

روزیطلب در پايان تصريح كرد: عکس های قابل توجهی بويژه در بخش گردشگری به جشنواره عكس طرفه هنر ارسال شد اما شركت كنندگان بطور متوسط در بخش اصلی که در واقع عکاسی مستند بود تمایل بیشتری نشان داده بودند.

 

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: