جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۶
حجت حسني:
مسئول سازمان بسيج هنرمندان فارس گفت: دومين جشنواره عكس سازمان بسيج هنرمندان فارس "طرفه هنر" يك كار فرهنگي هنري محكم بود و با استواري برگزار شد.

حجت حسني در گفتگو با خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس در خصوص برگزاري دومين جشنواره عكس بسيج هنرمندان فارس گفت: اين جشنواره چه از ابتدا تا انتها از انتشار بروشور، پوستر و اطلاع رساني تا داوري و اختتاميه با قوت برگزار شد چراكه با اسقبال بي نظير مخاطبان روبرو شد.

وي ادامه داد: بسيج هنرمندان فارس محل و ماواي كار فرهنگي هنري است و محل ورود هر علاقمندان به عرصه هنر والا و ارزشي است.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان فارس در ادامه گفت: اين سازمان جايگاه جولان هنرمندان علاقمند به دين و مهين است.

حسني تصريح كرد: بسيج هنرمندان چتر گسترده خود را بر سر و جان همه علاقمندان به خصوص اهالي لنز و دوربين بازكرده و مي گستراند و در هاي بسيج هنرمندان فارس بر روي قلوب مشتاقان باز است.

وي خاطرنشان كرد: بسيج هنرمندان مي تواند با استفاده از پتانسيل هاي موجود و توانمندي خويش در بستر آموزش و برگزاري كارگاههاي مختلف با عناوين مختلف عكاسي و ابعاد مختلف و جذاب اين رشته در بحث دعوت از اساتيد اهل فن و پيشكسوتان، ديدارهاي هنري، تجمعات و گردهمايي ها قدم بردارد و كار كند.

اين مقام مسئول ابراز داشت: ما از عكاسان توقع دريافت، گزينش، ثبت لحظات و رويدادهاي جذاب و شگرف و اثر گذار را در جامعه و مخاطب داريم و با در نظر گرفتن تمام جوانب تكنيكي و فني و همچنين محتوايي كه منطبق با راستي ها و ارزشها است بپردازند.

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: