شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
استاندار فارس در بازدید از صداوسیمای فارس:
دکتر احمدی استاندار فارس با حضور در صدا وسیما این استان پس از بازدید ازحوزه های مختلف مرکز در یک نشست صمیمی درمورد تغییرات ایجاده شده در مرکز فارس نکاتی را بیان کرد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، دکتر احمدی استاندار فارس با حضور در صدا وسیما پس از بازدید ازحوزه های مختلف مرکز دریک نشست صمیمی درمورد تغییرات ایجاده شده درمرکز فارس گفت: دیداری که من چندین سال قبل از صدا و سیمای مرکز فارس داشتم با دیدارامروزمان خیلی تفاوت داشت امکانات افزایش پیدا کرده هم از نظر کمی و هم کیفی کار گسترده، بهتر و کارشناسانه تر شده و همه مجموعه نوید آینده ی بهتر به ما می دهد فضا نسبت به قبل بسیار دل چسب تر شده است.
وی ادامه داد: وقتی آن سال ها می آمدیم محیط دلگیر بود ولی الان نشاط بیشتری احساس کردم و مجموعه به درستی کار می کند، به درستی مدیریت می شود، مدیریتی توانمند و هوشمند با عواملی خدمتگزار، صادق، عاشق، کارشناسانی برجسته دست به دست هم دادند تا رسالت اصلی خودشان که اطلاع رسانی، آگاهی سازی مردم است به انعکاس  واقعیت های جامعه، رساندن پیام انقلاب به مردم و در مقاطع مختلف بتواند به درستی به وظیفه ی خودش عمل کند قطعا این توانمندی را بنده در این مجموعه دیدم، از نزدیک هم لمس کردم و تلاش های زیادی به کار گرفته شده تا به اینجا رسیده است.

وی در مورد برنامه های آینده و همکاری با صدا و سیما فارس اظهار داشت: ما پیام هایی داریم که باید به مردم برسانیم، کارهایی که دولت انجام می دهد و مشکلاتی هم که مردم دارند به این وسیله به ما منتقل می شود که خدای ناخواسته از انجام وظیفه غفلت نکنیم . این رابطه ، رابطه ی طرفینی خواهد بود،دست ما به سمت صدا وسیما دراز خواهد بود و از دوستان هم توقع داریم که به هرحال در کنار هم دیگر بتوانیم به این وظیفه ی خطیرمان در این مقطع که مسئولیت به همه ی ما سپرده شده بدون مرزبندی سازمانی عمل کنیم.به هرحال تقسیم کار باعث شده که من در استانداری خدمت کنم،شما در اینجا، ولی برای هدف واحد همه مرزها باید برداشته شود و ید واحد بشویم وخدمتگزار مردم و نظام باشیم.
استاندار فارس افزود: تا آنجا که به بنده مربوط می شود هر کمکی که از دستم بر بیاید و از هر امکانی که صدا و سیما طلب کند و در اختیاربنده باشد با کمک گرفتن از تمام دستگاهای اجرایی استان درخدمتشان خواهیم بودکه بتوانند به رسالت شان بیشتر برسند، ایفای نقش  شان خیلی قوی تر و گسترده تر بشود.
وی دربخش دیگری از صحبت های خود درمورد نقش صداوسیما در استان ورخدادهایی که اتفاق می افتد گفت: ما براي صدا و سيما نقش بی بدیل قائل هستيم زیرا در همه عرصه ها اگر صدا و سيما اطلاع رساني نكند، آگاهي بخشي نكند ما  نمي توانيم به درستي به اهدافمان برسیم چرا که امروزه رسانه نقشش حرفه اي است درمسائل اقتصادي، همانطور كه سياست مدارها هموار كننده ي راه اقتصاد هستد بدون بهره گيري از صدا و سيما  قطعا راه به جايي نخواهيم برد.
استاندار فارس در مورد تعامل هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی استان با صدا وسیمای فارس اظهار داشت: باید بنشینیم بررسی کنیم، خواسته ها و درخواست ها را بگیریم بعد بنشینیم با هماهنگی و هم فکری بیشتر از دستگاههای دیگراستان کمک بگیریم.
انتهای پیام/224224/
نام:
ایمیل:
* نظر: