آخرین اخبار
کد خبر: ۱۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۳
توسط مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی فارس؛
مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های سالروز بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.

میثم فضل‌الله پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های 13 آبان، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: تاکید بر تحقق حماسه سیاسی در عرصه سیاست خارجی و برجسته کردن جهت‌گیری ضد آمریکایی ملت ایران علیه سردمداران جنایتکار آمریکا از سیاست‌های کلی برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان امسال است.

وی با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطف مبارزات مردم ایران با ایادی استکبار جهانی است افزود: در برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان به دنبال ایجاد انگیزه بین دانشجویان و دانشگاهیان برای صیانت و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین نقش دانشجویان در پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و تقویت مقاومتی انقلابی دانشجویان و ملت‌های بیدار و مسلمان منطقه هستیم.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه برگزاری نشست‌های بصیرتی، کرسی‌های آزاداندیشی، همایش‌های تبیینی با محوریت 13 آبان و استکبارستیزی از برنامه‌های 13 آبان در دانشگاه‌های سراسر این استان است اضافه کرد: برپایی نمایشگاه، صدور بیانیه، میزگرد دانشجویی، فعالیت در فضای مجازی، تریبون آزاد و چاپ نشریه از دیگر برنامه‌های مناسبتی بزرگداشت13 آبان است.

فضل‌الله پور در ادامه با بیان اینکه وقایع یوم‌الله 13 آبان به صورت تحلیلی در نشریات دانشجویی برای مطالعه جوانان و دانشجویان به همین مناسبت منتشر شده است، گفت: در کرسی‌های آزاداندیشی از اساتید مجرب و توانمند برای تبیین حقوق بشر آمریکایی و ادعای پوچ آن‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی بیان داشت: در دانشگاه‌ها جلسات پرسش و پاسخ در مورد تسخیر لانه جاسوسی، چالش‌ها و دستاوردها، آرمان‌های جنبش دانشجویی، تبیین جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی و افول چهره آمریکا برگزار کرده‌ایم.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی و تجمع 13 آبان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: برنامه های بزرگداشت 13 آبان امسال به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس برگزار می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: