آخرین اخبار
کد خبر: ۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۰
کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد 13 آبان فارس:
کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد 13 آبان فارس در بیانیه‌ای بر اینکه راه سازش‌پذیری با ظلم و کفر وجود ندارد، تاکید کرد.

در بیانیه کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد 13 آبان فارس با بیان اینکه خداوند متعال را هزاران بار می‌ستاییم که بار دیگر توفیق حضور در این روز بزرگ را به ما عطا کرد، آمده است: یوم‌الله سیزده آبان، یکی از نمادهای عینی تقابل مستضعفین و غارتگران، مظلومان و ستمگران و در یک کلام تمام اسلام در برابر تمام کفر و تقابل اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی در عصر خمینی کبیر است.

در ادامه افزوده شده است: ما دانشجویان و دانش‌آموزان ایران اسلامی، از نسل حسین فهمیده‌ها و مهرداد عزیزاللهی‌ها و از نسل احمدی‌ روشن و رضایی‌نژاد‌ها، به پیروی از قاسم‌ابن‌حسن، علی‌اکبر (ع) و خواهران‌مان به پیروی از زنان عاشورایی و به نمایندگی از ملت قهرمان، مبارز و عاشورایی ایران، 250 هزار شهید انقلاب اسلامی و جانبازان، آزادگان و رزمندگان و مظلومان جهان که شمر زمان خود را می‌شناسند اعلام می‌کنیم که راه سازش‌پذیری بین ظلم و کفر وجود ندارد.

این بیانیه اضافه می‌کند: ما به عنوان پرچم‌دار عزت‌مند تقابلِ مستضعف و مستکبر، حتی یک لحظه نیز از آرمان‌ها و شعار‌های خود کوتاه نخواهیم آمد و اگر بند بند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده ‌زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.

کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد 13 آبان فارس در ادامه این بیانیه می‌افزاید: ما به فضل الهی ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشانیم و به دولت مستکبر، غارتگر و گردن‌کش آمریکا خواهیم گفت که «ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: ما آمریکا را نه به عنوان یک جغرافیا بلکه به عنوان پارادایم ظالمان هدف گرفته‌ایم و به فضل الهی تا ظلم و کفر هست مبارزه ادامه دارد و ما هستیم.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ما به ناله‌های ذلیلانه و سازش‌کارانه لیبرال‌های مذهبی وقعی نمی‌نهیم و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا را به صدا درآوریم.

کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد 13 آبان فارس در ادامه این بیانیه، گفته است: ما در کنار برادران و خواهران‌مان، در فلسطین، پاره تن اسلام خواهیم ایستاد و با رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی که نامش با قتل، غارت، چپاول، قاچاق اعضای بدن انسان و به طور کلی تمام اعمال کثیفی که از بشر غربی بر می‌آید، گره خورده است، مبارزه خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده‌است: فلسطین از نهر تا بحر نه یک جغرافیا که آرمان ما است و به فضل الهی ما اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اگر دیروز و در سال‌های دفاع و مبارزه توانستیم با دست خالی و سلاح‌هایمان، هیمنه استکبار را بشکنیم و از آمریکا نترسیم، امروز نیز، در کنار پیشرفت‌های مهم، در عرصه‌های علمی، نظامی و صنعتی، باز با سلاح‌هایمان گردن مستکبران گردن‌کش را خواهیم شکست که «ولن یجعل‌الله للکافرین علی‌المؤمنین سبیلا».

در پایان این بیانیه گفته شده است: از خدا می‌خواهیم که به ما توفیق دهد تا پرچم «لااله  الاالله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و شعار «لا شرقی و لاغربی» را عالم‌گیر کنیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: