کد خبر: ۱۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
در این سریال ایفاگر نقش شهید نواب صفوی هستم. وی تأثیر مهمی در تاریخ داشته و به نظرم این نقش به دلیل حساسیت هایی که دارد سخت ترین نقش من در عرصه بازیگری محسوب می شود.


حسام نواب صفوی در نقش "شهید نواب صفوی

 

به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از سی نت: حسام نواب صفوی گفت: «در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم و فکر می‏ کنم بازی ام طی ماه آینده در این پروژه به پایان برسد.»

او اضافه کرد: «در این سریال ایفاگر نقش شهید نواب صفوی هستم. وی تأثیر مهمی در تاریخ داشته و به نظرم این نقش به دلیل حساسیت هایی که دارد سخت ترین نقش من در عرصه بازیگری محسوب می شود.»

نواب صفوی درباره دیگر کارهای خود نیز گفت: «فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه کنندگی رویا شریف را آماده اکران دارم. در ژانرهای مختلفی ایفای نقش کرده ام و همیشه دوست داشتم ژانر کودک را نیز تجربه کنم که با این فیلم آرزویم محقق شد. «عملیات مهدکودک» فیلم بسیار خوب و پربازیگری است و به نظرم سازندگانش برای آن زحمات فراوانی را کشیدند».

بازیگر فیلم های سینمایی «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» و «اعتراض» اضافه کرد: ««عملیات مهدکودک» سوژه بسیار جالبی دارد و امیدوارم در اکران عمومی نیز مخاطب از آن استقبال کند. فیلم داستان چند کودک را روایت می کند که با یکدیگر دوست هستند. حال از طرفی پای خانواده های آنان نیز به داستان باز می شود که من نیز ایفاگر نقش پدر یکی از همین بچه ها هستم. در ابتدا سن من برای این نقش مقداری کوچک بود که خوشبختانه بعد از انجام گریم چهره ام به نقش نزدیکتر شد».

این بازیگر درباره دیگر فعالیت های حال حاضر خود نیز گفت: «چند پیشنهاد دارم که مشغول بررسی آنها هستم. در واقع در فیلم های زیادی حضور داشته ام و تقریباً تمامی ژانرها را تجربه کرده ام. با این حال دوست دارم در یک فیلم متفاوت حضور داشته باشم و دیگر در انتخاب هایم حساسیت فراوانی را به خرج می دهم». او در پایان گفت: «متأسفانه هیچکدام از فیلمنامه هایی که پیشنهاد می شود نظرم را جلب نمی کند. هم اکنون به شغل وکالت که در خانواده‏ ام موروثی است مشغول به کار هستم و از آن نیز رضایت کامل دارم. یک موسسه حقوقی به نام نواب صفوی را نیز افتتاح کرده ام که در آن 70 وکیل مشغول به کار هستند. در این موسسه برای مردم و هم هنرمندان مشاوره هایی را انجام می دهیم».

نام:
ایمیل:
* نظر: