دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۶:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
سرهنگ صادق زاده خبر داد؛
رزمایش دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل و ضد هلی برن به مدت دو روز در پادگان قدس سپاه ناحیه داراب صورت می گیرد
 سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در گفتگو با خبرنگار تنویر، از آغاز رزمایش دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل و ضد هلی برن به مدت دو روز در پادگان قدس سپاه ناحیه داراب خبر داد و گفت: گردان های بیت المقدس طی روزهای هفتم و هشتم آذر ماه جاری در پادگان قدس این شهرستان به انجام رزمایش در قالب عملیاتهای دفاع از کوی و برزن،  پدافند غیرعامل و ضد هلی برن می پردازند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده افزود: این رزمایش به صورت از سوی سپاه این ناحیه همزمان با سراسر استان فارس برگزار می شود.

وی هدف از این رزمایش را ارتقای سطح دانش و توانمندی نیروهای سپاه و بسیج در زمینه های دفاعی، رزمی و امنیتی دانست که در قالب عملیاتهای دفاع از کوی و برزن،  پدافند غیرعامل و ضد هلی برن صورت می پذیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: در این رزمایش آموزش عملیات تاخیری و پدافند دورادور، پدافند غیرعامل و امداد و نجات، عملیات تاخت و ضد هلی برن، کلاس توجیهی حفاظت اطلاعات و آموزش کنترل معابر و دفاع اصولی از مراکز حساس به صورت تمرینی از سوی بسیجیان انجام می شود.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه تمامی بسیجیان گردان بیت المقدس را اعضای شجره طیبه صالحین و حلقه های صالحین تشکیل می دهند، در برنامه ریزی انجام شده از مباحث دینی، اخلاقی، تربیتی و احکام از سوی استادان و مربیان این شهرستان استفاده می شود.

صادق زاده در پایان گفت: در این رزمایش دو روزه، گردان های امام علی(ع) و امام حسین(ع) شهرستان داراب و همچنین گردان امام حسین (ع) جنت شهر برنامه ی فراخوانی و حفظ انسجام خود را انجام می دهند.





انتهای متن/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
SAEED
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:12 - 1392/09/18
0
0
درود بر فرمانده بسیجی خودمان جناب سرهنگ صادق زاده من در روز رزمایش حرکتی از ایشان دیدم که واقعا ایشان لایق فرماندهی هستند واز خداوند متعال ارزوی توفیقات روز افزون را برای شما خواستارم
نام:
ایمیل:
* نظر: