آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
معاون سابق سیاسی سپاه منطقه فارس:
معاون سابق سیاسی سپاه فارس با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هرگز در حق ملت خیانت نمی‌کند، گفت: آنها تدابیر مقام معظم رهبری را دنبال کردند.

امیری در نشستی با عنوان «بررسی اوضاع داخلی و خارجی ایران» در تالار علامه طباطبایی دانشگاه آزاد استهبان با اشاره به توافق صورت گرفته در مذاکرات بیان داشت: از این زمان به بعد، مهندسی تبلیغی رسانه های غرب به سمت مذاکره تغییر کرده است و بعد از انتخابات، رویکرد تبلیغاتی داخلی به این صورت دنبال می‌شد که باید با آمریکا رابطه داشته باشیم.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خصلت آمریکایی ها این است که دم شیری را می برند که سرش قبلا بریده شده است، گفت: منظور مقام معظم رهبری از این ضرب المثل این است که اگر ما تسلیم آمریکایی ها بشویم و در برابر آنان نرمش ذلیلانه نشان بدهیم، آن موقع زمانی است که آمریکایی ها ضربه خود را خواهند زد.


معاون سابق سیاسی سپاه منطقه فارس در تحلیل توافقنامه ایران در ژنو تصریح کرد: ظریف و تیم مذاکره کننده با هوشیاری خوبی توانستند مدیریت منطقی مورد نظر رهبری را بعد از سفر رئیس جمهور به سازمان ملل پیاده کنند، به این صورت که ظریف با هوشمندی توانستند در حوزه افکار عمومی داخلی ایران باعث شوند ملت راضی شده و بدانند که تیم مذاکره کننده هرگز در حق ملت خیانت نمی کند و هم تدابیر رهبری را دنبال کردند.


وی با اشاره به بندهای مثبت توافقنامه ایران و 1+5 گفت: غنی سازی اورانیوم در حوزه محدود حق ایران است که این محدویت در حوزه پنج درصد توافق شده نه 20 درصد که بردی برای ایران محسوب می شود، با امضا و توافق گروه 5+1 بویژه نخست وزیر آمریکا عملا آنها اعتراف کردند که تحریم های یک جانبه علیه ایران غیر قانونی است و در واقع دستاورد این توافقنامه این است که تحریم ها مبانی حقوقی خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است، این نشست سیاسی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد استهبان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: