آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
یادواره شهدای دانشجو با حضور دانشجویان دانشگاه‌های داراب در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد.

مراسم یادواره شهدای دانشجو با حضور فرمانده سپاه، بسیج دانشجویی و نماینده ولی فقیه در سپاه داراب و تنی چند از مسئولان نظامی و اداری در دانشگاه پیام نور داراب برگزار شد.


طالبی، مسئول اجرایی این یادواره و مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور داراب در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم معنوی زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای دانشجو و فرهنگ شهادت و الگو قرار دادن آنها در همه ابعاد زندگی است.


در ادامه این برنامه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور داراب با اشاره به رشادت ها و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدا انقلاب هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای ما جوانان هستند و ما باید با پژوهش در زندگی این بزرگواران مسیر آنها را برای رسیدن به قله طی کنیم.


رزمخواه ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می شود تا ما اعتماد، ایمان و عزم بیشتری به زندگی و امور خود بپردازیم و اگر هزاران یادواره هم برای رشادت و از خود گذشتگی این افراد بگیریم، باز هم کم است.


لازم به ذکر است، در این مراسم حجت الاسلام جوکار و محمد نیکخواهی، جانباز جنگ تحمیلی در خصوص هشت سال دفاع مقدس سخنرانی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: