شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳
گروه تئاتر سپید با همکاری اداره کل ارشاد فارس :
"فروغ بی پایان "روایتگر بخشی از حادثه کربلا ست که از تاریخ 18/9/92 به روی سن رفته و تا 22/9/92 به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.
به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس ، نمایش فروغ بی پایان ، کاری از گروه تئاتر سپید به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد بخشی زاده به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تالار حافظ به روی صحنه رفت.
این نمایش که با بازی آقایان : محمد جواد بخشی زاده، اردوان بخشی زاده ، اشکان فرهادی،علیرضا زندی، صمد فرهنگ، محمد صفری، علیرضا شورانگیز و خانمها : پدیده عسکرزاده، مریم شاهداعی،ماریه غفوری،مریم یاقوتی،فاطمه بهمن پور و بازیگران خردسال : الهه عزیزی ،ریحانه بانشی به روی صحنه رفت ، بخشی از روایت حادثه کربلا ست که بصورت تعزیه نمایشی از تاریخ 18/9/92 به روی سن رفته و تا 22/9/92 به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.


در این نمایش ، افشین بخشی زاده و اشکان فرهادی به عنوان مشاورین و دستیار کارگردان ، پدیده عسکرزاده منشی صحنه، علیرضا زندی ، مدیر صحنه، اقبال بخشی زاده و مژگان بخشی زاده ، طراح لباس و دوخت، اشکان فرهادی ، طراح صحنه ، لیلا شکاری ، طراح پوستر و بروشور، احد نوروزی ، اجرای نور، صمد فرهنگ ، طراح نور و انتخاب موسیقی را نیز به عهده دارند.
از عموم همشهریان جهت تماشای این نمایش دعوت به عمل آمده است.انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: