آخرین اخبار
کد خبر: ۲۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
به مناسبت 27 آذر صورت گرفت؛
همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح در شیراز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید مفتح و همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت بسیج دانشجویی این استان و با همکاری بسیج طلاب فارس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان و صدا و سیمای مرکز فارس با حضور طلاب، اساتید حوزه‌های علمیه، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شیراز در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام دکتر کلانتری و دکتر محمدجواد سلمانپور، بحث تخصصی در مورد وحدت حوزه و دانشگاه و تجلیل از طلاب و دانشجویان نخبه از برنامه‌های این همایش بود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه بسيج دانشجويي فارس نیزدر حاشيه اين مراسم گفت: هدف از برگزاري اين همايش ايجاد و تقويت وحدت بين حوزه و دانشگاه به مناسبت 27 آذرماه سالگرد شهادت شهيد مفتح است.

حجت الاسلام مهدی کاظمی اضافه کرد: در راستاي اين بزرگداشت جلسات اسلام شناسي، جامعه اسلامي و کرسي‌هاي آزادانديشي و پاسخ به شبهات ديني و مذهبي با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار شده است.

وی افزود: براي پيوند بهتر حوزه و دانشگاه برنامه‌هايي از قبيل بازديد دانشجويان از حوزه‌هاي علميه، جلسات دروس ديني و مباحثه و آشنايي با سبک زندگاني طلبگي و مسابقات علمي، ورزشي و فرهنگي بين حوزه و دانشگاه در دستورکار داريم.

کاظمی بر وحدت حوزه و دانشگاه و هدایت جامعه به سمت توسعه تاکید و اضافه کرد: دشمنان به دنبال فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه و تفرقه بین آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: