چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۶:۰۷
کد خبر: ۲۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه فجر فارس راه‌اندازي شد
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دشمن همواره به دنبال تهي كردن جامعه از معرفت و هويت است و بنيان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي را هدف گرفته است.

به گزارش تنویر زرقان به نقل از گروه دريافت خبرخبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، سردار سرتيپ  غلامحسين غيب‌پرور در نشست توجيهي مربيان حلقه‌هاي صالحين نواحي بسيج چهارگانه شيراز كه به ميزباني سپاه ناحيه ثارالله(ع) برگزار شد، افزود: قصد داريم حركتي را در راستاي احياي امر به معروف و نهي از منكر در فارس شروع كنيم.

وي ادامه داد: اين حركت در سه فاز اجرايي خواهد شد كه در فاز اول سرمربيان حلقه‌هاي صالحين و در فاز دوم اعضاي 20 هزار حلقه صالحين شامل 300 هزار بسيجي، براي احياي فريضتين توجيه خواهند شد.

غيب‌پرور تصريح كرد: اعضاي حلقه‌هاي صالحين تا نيمه بهمن‌ماه آموزش‌هاي توجيهي را طي خواهند كرد تا شيوه‌هاي احياي معروفات در جامعه را فرا گيرند.

فرمانده قرارگاه فرهنگي امر به معروف و نهي از منكر سپاه فجر فارس خاطرنشان كرد: در فاز دوم احياي معروفات و تذكر لساني به عنوان يك مطالبه در ادارات و نهادها عملياتي مي‌شود.

غيب‌پرور تصريح كرد: علي‌رغم پيشرفت‌هاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف، در جامعه با منكراتي روبرو هستيم، دشمن به‌دنبال اين است كه بنيان‌هاي مكتبي و انقلابي ما را بگيرد و به زعم خود ما را از داخل تهي كند، حتي بعضي از سنگرها را هم فتح كرده است.

وي اضافه كرد: خيلي متاسفم كه بگويم بسياري از اساتيد ما تفكر سكولار دارند،‌ طوري شده كه وزير فرهنگ و ارشاد ما خيلي رك مي‌گويد ما شكست خورديم، ديگر كار تمام شده است، بعضي افراد كه در خيمه‌گاه انقلاب حضور دارند، اين چنين‌اند.

غيب‌پرور گفت: آمار طلاق، خودكشي و .. نگران كننده است، در سومين حرم اهل بيت(ع) مصرف مشروبات الكلي در مجالس رسم است، اي كاش منكرات ما زير ابرو برداشتن داماد بود، بعضي از خيابان‌هاي شيراز عده‌اي نيمه‌عريان بيرون مي‌آيند، فيلم مي‌گيرند، سگ بغل مي‌كنند، عادي عادي!

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنيان‌هاي اعتقادي ما را نشانه‌ رفته‌اند، تا برسد به فرقه‌هاي ضاله، وهابيت، دراويش و.. سرمنشا خيلي از اين منكرات، ماهواره است، مضرات ماهواره بايد در ميهماني‌ها، مجالس، مساجد و نشست‌هاي خانوادگي تكرار بشود، گفته بشود و مردم توجيه شوند.

غيب‌پرور خاطرنشان كرد: استفاده از اينترنت در كشورهاي خارج مستلزم هزينه‌هاي گزاف است اما در ايران به واسطه ارزاني اين ابزار، به راحتي با يك شارژ تلفن همراه، اينترنت قابل دسترسي است.

براساس اين گزارش، دبير قرارگاه فرهنگي امر به معروف و نهي از منكر سپاه فجر فارس گفت: در جامعه ديني ما هجمه سنگيني در موضوعات ضد فرهنگي و ضد ديني وجود دارد.

سرهنگ ابراهيم بياني خاطرنشان كرد: در اين راستا طي سه سال گذشته شوراي امر به معروف و نهي از منكر در سطح ناحيه و حوزه‌ و پايگاه‌هاي بسيج شكل گرفته و كا را با پيگيري اقدامات ايجابي و ارشادي، انجام داد.

بياني خاطر نشان كرد: قرارگاه فرهنگي امر به معروف و نهي از منكر، در سه فاز، احياي فريضتين را به عنوان يك هدف در جامعه دنبال مي‌كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: