دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
همزمان با اربعین حسینی یاد و خاطره 5 شهید ده خیر سفلی از توابع شهرستان داراب با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران و دیگر قشرهای مردم شهید پرور این منطقه گرامی داشته شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، همزمان با اربعین حسینی یاد و خاطره 5 شهید ده خیر سفلی از توابع شهرستان داراب با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران و دیگر قشرهای مردم شهید پرور این منطقه گرامی داشته شد.



سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب عصر دوشنبه در آئین گرامیداشت یادواره شهدای ده خیر سفلی که در محل حسینیه این منطقه برگزار شد، ضمن بیان اینکه توسل به ائمه اطهار و به ویژه امام حسین(ع) عامل تحول معنوی است اظهار داشت: از اینکه شهدا ما را به مهمانی خودشان دعوت کرده اند، خداوند را شاکریم.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب همچنین بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ شهید و شهادت نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.

وی گفت: شهدا هر چه داشتن از برکت امام حسین(ع) بوده است.

صادق زاده خاطر نشان کرد: آگاه باشید که ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم بوده ایم و این موضوعات تنها به این چند سال اخیر مربوط نمی شود.

در ادامه مراسم پس از سخنرانی حاضران با ذکر مداحی و نوحه سرایی یادو خاطره شهدا را گرامی داشتند.

این مراسم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج عمار – یاسر حوزه شهید چمران جنت شهر برگزار شد.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: