شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۵:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
در اربعین حسینی؛
به مناسبت اربعین حسینی یادواره شهدای منصوریه در حسینیه این روستا برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در این مراسم گفت: امروز سربلندی، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و شهدا با تاسی از امام حسین(ع) نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته اند.



صادق زاده گفت: یاد و خاطره شهیدان و بویژه شهیدان هشت سال دفاع مقدس باید همیشه زنده نگه داشته شود،زیرا این نظام و این مردم هرچه دارند از خون پاک شهیدان است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب افزود: آن چیزی که شهدای ما را به درجات والا رسانید، امر به معروف و نهی از منکر آنها بود. رزمندگان و شهدای ما عاشق سید الشهدا و شهادت بودند.



در ادامه سروان پاسدار حبیب اله زارع فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) فسارود بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه‌ای بر فضای جامعه دارد خاطر نشان ساخت: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا، یادآوری یک واجب فراموش شده بنام "امر به معروف و نهی از منکر" می باشد.

گفتنی است در این مراسم خاطره گویی، شعرخوانی و مداحی  با حضور جمعی از بسیجیان، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اهالی روستا برگزار شد.

این مراسم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران حوزه امام سجاد(ع) فسارود برگزار شد.



انتهای متن/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: