گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۲۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
پاسداران سبز پوشش سپاه ناحیه ممسنی با خانواده شهید ابوالقاسم قاسمی دیدار کردند.
جناب سرهنگ کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی همراه با جمعی  از نیروهای پایور ناحیه با خانواده شهید ابوالقاسم قاسمی دیدار کردند این شهید بزرگوار از شهدای عرصه ی گمنامی و جزء نیروهای اطلاعاتی دوران دفاع مقدس بودند که در عملیات کربلای 4 و در چهارمین روز دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام والای شهادت رسیدند.
سرهنگ عباسی در این دیدار بیان داشت: ایران و ملت ایران مدیون شهدا هستند چرا که هرچه داریم از رشادت و دلاوری های شهدا در دوران دفاع مقدس است. سرکشی از خانواده ی شهدا وظیفه است و همواره باید قدردان ایثارگری شهدا باشیم.
البته هیچگاه نمی توان زحمات رزمندگان را جبران کرد اما در راستای حفظ دست آوردهای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موظف هستیم همواره یادمان های شهدا را برگزار و از خانواده های شهدا دیدار کنیم و خدمتگذار خانواده های شهدا باشیم.

گفتنی  است این شهید بزرگوار در سن 14 سالگی به مناطق جنگی اعزام شده بودند و در عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شدند  و در سال 1374 در منطقه شلمچه تفحص و در هفتمین روز مرداد ماه همان سال در شهرستان ممسنی با برگزاری مراسم تشیع باشکوهی به خاک سپرده و در بهشت زهرا آرام گرفتند.
پایان گزارش /224224
برچسب ها: ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: