کد خبر: ۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در تبریز یک امتیاز از تراکتورسازی گرفت.
به گزارش بسیج ورزشکاران فارس اتفاقاتی که طی چند روز اخیر در تبریز رخ داد، منجر به تصمیمی شد که مجید جلالی را از تراکتورسازی جدا کند. جلالی پس از جدال رسانه‌ای که با یکی از اعضای هیات مدیره تراکتورسازی داشت اعلام کرد که بدون در نظر گرفتن نتیجه مسابقه با فجر سپاسی، پس از مسابقه با این تیم از تراکتورسازی جدا خواهد شد تا هیات مدیره بتواند سرمربی بعدی را به راحتی معرفی کند. امروز هم در چارچوب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر، تراکتورسازی میزبان فجر سپاسی بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
با توجه به تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت تهران، تراکتورسازی فرصت خوبی داشت تا خود را به سه امتیازی پرسپولیس برساند اما آشفته شدن وضعیت این باشگاه، احتمالا دلیلی برای ناکامی این تیم پرطرفدار تبریزی در یک مسابقه خانگی است. البته باید دید مجید جلالی به حرفی که زده عمل می‌کند و از تبریز می‌رود یا اینکه ترجیح می‌دهد به کارش در تبریز ادامه دهد.
امروز همچنین مس کرمان در خانه‌اش مقابل سایپا به تساوی دو بر دو رسید. این نتیجه در حالی ثبت شد که سایپا تا دقیقه 23 با دو گل کاوه رضایی و علی زینالی از حریف جلو بود. اما مسی ها در دقایق 45 و 53 توسط هادی تامینی و لوسیانو ادینهو دو گل زدند و مسابقه را مساوی کردند.

انتهای پیام / 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: