گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۲۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در جلسه ستاد دهه فجر:
می طلبد مدیران فرهنگی به مسائل مدنظر مقام معظم رهبری همچون سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند و برنامه ریزی مناسبی نسبت به آنها داشته باشند.
جلسه ستاد دهه فجر در محل فرمانداری با حضور مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد در این جلسه جناب سرهنگ کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت: در اجرای برنامه های دهه فجر نیاز است به دنبال ترویج آرمان های انقلاب و افزایش بصیرت آحاد مردم نسبت به مسائل سیاسی ایران، خاورمیانه و جهان باشیم.
وی در ادامه گفت: محتوا و کیفیت برنامه ها از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز است همه ی مدیران نسبت به آن دقت کنند و با حساسیت خاصی بدان بپردازند. در اجرای برنامه باید اندیشه های امام راحل ترسیم شود  همچنین تقویت گفتمان انقلاب و معرفی دست آوردهای نظام، تبیین تفاوت های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها باید از اهداف برنامه ها باشد.

در برنامه های فرهنگی نیاز است به نقش مردم و حضور آنها در زمان انقلاب پرداخته شود و نسبت به مسائل روز مردم را از خطرات تعصبات بی جای طایفه گرایی آگاه کرد.

عباسی از مدیران و مسئولین شهرستان خواستار شد: امیدواریم مدیران فرهنگی به مسائل مدنظر مقام معظم رهبری همچون سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند و برنامه ریزی مناسبی نسبت به آنها داشته باشند.

وی در پایان در خصوص اهم برنامه های سپاه در ایام الله دهه فجر گفت: از جمله مهترین برنامه های سپاه ناحیه ممسنی می توان به برگزاری رژه موتور سوران و به صدا در آوردن زنگ انقلاب در 12 بهمن، اجرای برنامه های همایش بصیرتی، پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا اشاره کرد.

پایان گزارش /224224
نام:
ایمیل:
* نظر: