دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۷:۳۱
کد خبر: ۲۲۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: اگر پدران و مادران، اخلاق اسلامی در همه ابعاد که ریشه در قرآن دارد را سرلوحه زندگی قرار دهند بسیاری از معضلات جامعه برطرف خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ضمن بی توجهی به آسیبهای زودرس در جوانان و نوجوانان تصریح کرد: بی توجهی به جوانان و نوجوانان و عدم درک صحیح از دوران فعلی آنها با عث می شود تا بهترین زمان عمر و فعالیتهایشان رادر زمینه های منفی از جمله مصرف قلیان وسیگارو بعضا در راههایی که شاطین بر سر راهشان گذاشته روی آورند.

سرهنگ حمیدرضا گرامی در آسیب شناسی این گونه افراد در جامعه، ضمن اینکه خانواده به عنوان یک رکن اصلی در جامعه و نقش پدر و مادربه عنوان دوست برای فرزندان درتعیین زندگی نقش موثر را ایفا خواهد کرد گفت : سالم بودن فکری نظام خانواده در راس آنها پدر و مادر و ایجاد امنیت و آرامش روانی و عاطفی در خانواده باعث می شود جامعه به سمت سلامت و امنیت اخلاقی و روانی سوق داده شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس،اخلاق در خانه و خانواده و ایجاد انس و الفت بین پدر و مادر را یکی از دلائل اصلی نظام مستحکم اخلاقی خانواده خواند و افزود : خانواده هایی که تشویش اذهان اعم از بی مدیریتی در آن رواج دارد با عث می شود که فرزندان در آن خانواده قدرت تصمیم گیری وانتخاب دوست لایق و شایسته را نداشته و لذا بزهکاری را در راس کارهای خود قرار دهند.

گرامی، اخلاق در همه ابعاد به عنوان راه حل مناسب برای رفع این آسیب اجتماعی عنوان کرد و افزود: اگر پدران و مادران، اخلاق اسلامی در همه ابعاد که ریشه در قرآن دارد را سرلوحه زندگی قرار دهند بسیاری از معضلات جامعه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام./

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Patch
|
UNITED STATES
|
12:02 - 1393/03/01
0
0
It's impaietrve that more people make this exact point.
نام:
ایمیل:
* نظر: