کد خبر: ۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: پویایی هیات های ورزشی در گرو کاهش نیاز به کمک های دولتی است از این رو تمامی هیات ها درفارس باید برای رسیدن به این امر تلاش کنند.
 وحید رجایی دوشنبه اظهار داشت: دراستان فارس تعدد هیات های ورزشی به گونه ای است که تمامی رشته هابه شکل مناسب فعالیت های خود را در سطوح مختلف انجام می دهند.
وی ادامه داد:این تعدد رشته های ورزشی باعث شده تا فارس در برخی رشته ها مانند شنا و دوومیدانی در کشور پایلوت باشد که این موضوع وظیفه اداره کل ورزش و جوانان فارس را بیشتر می کند.
معاون سابق سیاسی و امنیتی فرمانداری شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه هیات های ورزشی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند بخشی از هزینه ها توسط اداره کل ورزش و جوانان تامین می شود اما برای رشد و موفقیت این گروه باید به دنبال جذب اسپانسر باشند.
رجایی افزود:درهمین راستا تعامل و هماهنگی مطلوبی میان اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات های ورزشی ایجاد شده که دراختبار گذاشتن اماکن ورزشی ازجمله این موارد است که این موضوع زمینه ساز موفقیت ورزش استان در بخش های مختلف شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با جذب اعتبارات بیشتر تا پایان سال جاری اداره کل ورزش و جوانان فارس بتواند کمک های بیشتری را در بحث تجهیزات و امکانات به هیات ها و ورزشکاران داشته باشد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس سپس بیان کرد: فعالیت های انجام شده در این اداره باید برمبنای پنج اصل مهم شامل، تکریم ارباب رجوع،تدبیر در وظایف محوله، ایجاد امید،اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها انجام شده در واحدهای مختلف توسط جراید، کامل و به روز بودن بانک اطلاعاتی در زمینه فعالیت های ورزشی استان،باشد .
رجایی درادامه افزایش امکانات ورزشی در سراسر استان فارس را ضروری دانست و ابراز داشت:صدرا به عنوان یکی از شهرهای تابعه شیراز با وجود رشد جمعیت در زمینه توسعه به ویژه به لحاظ فضاهای ورزشی موفقیت چندانی نداشته است.
وی عنوان کرد: به منظور کاهش این معضل توافقاتی توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس با شهرداری و شورای شهر صدرا انجام شده که درصورت ارائه زمین توسط مسئولان این شهر، ورزش و جوانان فارس نیز امکانات و تجهیزات لازم برای ساخت و ساز را تامین می کند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: