کد خبر: ۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

بسیج اساتید فارس، علی طاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه‌های استان با موضوع جنگ نرم اظهار داشت: این کارگاه با عنوان جنگ نرم در سطح استانی برای اعضای هئیت علمی با محورهای مؤلفه‌های قدرت نرم، ابزارهای جنگ نرم، برآورد تهدیدات و راهکارهای مقابله با جنگ نرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه در سه مرحله برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها پیش‌کارگاه است، افزود: در این پیش‌کارگاه 10 مقاله علمی در زمینه جنگ نرم به همراه پاسخ‌نامه‌هایی برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود که در روز افتتاحیه، تحویل پاسخ‌نامه‌ها به منزله ثبت نام است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان عنوان کرد: بعد از کارگاه، شرکت‌کنندگان باید در یک بازه زمانی مشخص، مقالاتی با رویکرد ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تهدیدات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: هدف از این کارگاه این است تا افراد جامعه با جنگ نرم دشمن آشنا شده و راهکارهای مناسبی برای مقابله با این جنگ ارائه شود.

طاهری گفت: این کارگاه بیست و سومین کارگاه با موضوع جنگ نرم است که در کشور برگزار می‌شود و اساتید از کل دانشگاه‌های استان در آن شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف از این کارگاه آماده‌سازی آموزش عالی کشور و استان برای مقابله با تهدیدهای نرم است تا بتوان در مقابل جوسازی، شایعه‌پراکنی و فشارهای دشمنان ایستادگی کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان افزود: این رسالت دانشگاه است که آگاهی لازم را در جامعه ایجاد کند تا از این طریق همه مردم آگاه شوند.

وی با بیان اینکه باید جامعه را همراه خود کنیم، ابراز داشت: قرار نیست تنها اساتید آگاه شوند بلکه باید همه به مقابله با جنگ نرم بپردازند.

طاهری در پایان سخنانش اذعان داشت: در این کارگاه از پنج استاد معتبر دانشگاه‌های تهران که در زمینه جنگ نرم تخصص دارند استفاده می‌شود.

بسیج اساتید

نام:
ایمیل:
* نظر: