دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۶:۵۸
کد خبر: ۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
فرمانده ســپاه ناحیه بقیه الله (عج) شــیراز
فرمانده ســپاه ناحیه بقیه الله (عج) شــیراز گفت: ویژه برنامه های پایگاه های مقاومت شهرداری در دهه مبارک فجر باید در جهت تکریم مردم باشــد، چرا که مردم ســرمایه نظام هستند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، سرهنگ پاسدار حمید رضا گرامی فرمانده ســپاه ناحیه الله (عج) شــیراز در نشست فرماندهــان پایگاه های مقاومت مجموعه شــهرداری شیراز، شــهدای غواص را از مظلومترین شــهدای دوران دفاع مقدس دانســت و تصریح کرد: تاکنون بیش از 2 هزار شهید غواص و آبی  خاکی در استان فارس شناسایی شده است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی از گــردآوری آثار650  شهید غواص و دیدار با خانواده این شــهدا خبر داد و افزود: نخستین یادواره شهدای غواص و آبی خاکی فارس، 15 بهمن ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار خواهد شد.

وی در بخــش دیگــری از ســخنان خود با گرامیداشــت ســی و پنجمین ســالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را فرصتــی در جهت تبییــن آرمان ها و دستاوردهای نظام و انقلاب دانست.

گرامی خطاب بــه پایگاه های مقاومت شهرداری شــیراز تأکیــد کــرد: ویژه برنامه های پایگاه های مقاومت شهرداری در دهه مبارک فجر باید در جهت تکریم مردم باشــد چرا که مردم ســرمایه نظام هستند.

وی تصریــح کرد: مردم ما خوب، متین و متدین هســتند و اگر جایی، آسیبی وجود دارد ناشی از سوء مدیریت برخی مدیران است.

فرمانده ســپاه بقیه الله (عج) شــیراز با اشــاره به فخرفروشی و بی توجهی برخی مسئولان یادآور شــد: برخی فخرفروشی می کنند اما نمی دانیم این فخرفروشی به چه معناســت؟ آیا این مسئولیت دو روزه فخرفروشــی دارد؟ آن هم به مردمی که 30 سال با فراز و نشیب های این انقلاب همراه بوده اند.

شــایان ذکر است در این نشست که به میزبانی سازمان موتوری شهرداری شیراز برگزار گردید، رسول اسماعیل فرد فرمانده حوزه مقاومت بسیج شــهدای شهرداری شیراز پیرامون ویژه برنامه های حوزه های مقاومت مجموعه شهرداری در دهه فجر و همچنیــن یادواره شــهدای غواص، با فرماندهان پایگاه ها به تبادل نظر پرداخت.

انتهای پیام./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: