دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۲۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
برنامه های کمیته اصناف در دهه فجر شیراز تشریح شد:
فرمانده بسیج اصناف سپاه بقیه الله(عج)شیراز گفت : در ایام الله دهه فجر از منشور اخلاقی اصناف و طرح الکاسبحبیب الله رونمایی می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، مسلم محمدی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا ء(ع) گفت: بیش از ده برنامه اجراییجهت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته اصناف دهه فجر در شهرستان شیراز با حضور کسبه و بازاریان اجرا می گردد.

محمدی با اشاره به نقش تاريخي اصناف و بازاريان در انقلاب و دفاع مقدس ، اظهار داشت: اصناف به عنوان قشر تاثير گذار جامعه، همواره نقش انكار ناپذيري در تحولا ت داشته است به گونه اي كه با مرور تاريخ پربار انقلاب اسلامي ، مي توان به وضوح اين نقش آفريني را ملاحظه كرد.

کسبه و بازاریان حضور باشکوه‌تر داشته باشند

فرمانده بسیج اصناف سپاه بقیه الله(عج)شیراز با توصیف کردن دهه فجر سال جاری تصریح کرد: کمیته اصناف درصدد است شرایطی ایجاد کند که حضور کسبه و بازاریان در برنامه‌هاي ملي و مذهبي بخصوص مراسمات دهه پرفروغ فجر به ‌صورت چشمگیر و باشکوه‌تر باشد.

این مقام مسئول با تاکید به برنامه های هدف گذاری شده اصناف در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در همین راستا ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دهه مبارک فجر با مشارکت سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس ، اتاق اصناف شهرستان شیراز ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس وهیئت فرهنگی مذهبی اصناف برگزار می شود.

محمدی با اشاره به بخشی از مهمترین عناوین برنامه‌های این کمیته گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که برخی از آنها قبل از فرا رسیدن دهه فجر برگزار شده است و برنامه هایی از قبیل فضا سازی و تبلیغات و نصب بنر و پوسترو پلاکارد در سطح اتحادیه ها و واحدهای صنفی ،حضور حلقه های طرح صالحین در نماز جمعه ، مشارکت در برگزاری مراسم 12بهمن و استقبال نمادین حضرت امام خمینی (ره)، برپایی محافل انس با قرآن ، برپایی مراسمات جشن دهه فجر در اتحادیه ها، دیدار از خانواده معظمشهدا به خصوص شهدای انقلاب اسلامی، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری جلسه شورای عالی قشر اصناف، برگزاری نشست تخصصی، بصیرتی و روشنگری با موضوع نقش اصناف در انقلاب به منظورحفظ و تدام ارزش انقلاب اسلامی اشاره کرد.

مراسمجشن ویژه کسبه و بازاریان شیراز با حضور ریاست بسیج اصناف کشور

فرمانده بسیج اصناف سپاه بقیه الله(عج)شیراز افزود : در ایام الله دهه فجرمراسمجشن ویژه کسبه و بازاریان شیراز با حضور ریاست بسیج اصناف کشور برگزار خواهد شد که در این مراسم از منشور اخلاقی اصناف و طرح الکاسبحبیب الله می شود.

رونمایی از منشور اخلاقی اصناف و طرح الکاسبحبیب الله

وی ادامه داد: منشور اخلاقی اصناف و طرح الکاسبحبیب الله و طرح توسط اتاق اصناف شیراز در آینده نزدیک در تمامی واحد های صنفی شیراز نصب خواهد شد.

محمدی در پایان تصریح کرد: نقطه عطف برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام دهه فجر حضور پر شور اصناف در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: