دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۲
برنامه های اجرایی ایام الله دهه مبارک فجر سال1392 سازمان بسیج طلاب استان فارس
حجه السلام سید قاسم کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس طی گفت وگویی برنامه های این سازمان در ایام الله دهه مبارک فجر را ایراد نمود.

حجه السلام سید قاسم کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس طی گفت وگویی برنامه های این سازمان در ایام الله دهه مبارک فجر را ایراد نمود و گفت: شنبه دوازدهم بهمن ماه برابر با بازگشت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز فصلی نو در انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می باشد که ما شیعیان بایستی در هر کجای ایران عزیزمان مستقر هستیم یاد و خاطره آن امام همام و همچنین این روز پرشکوه را گرامی بداریم.

وی در ادامه افزود: سال 1357 سال شکوفایی حق و حقیقت و همچنین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است،هر ساله ملت عزیز ایران در ایام الله دهه مبارک فجر که مصادف با این واقعه مهم تاریخی است است به جشن و برپایی مراسم های انقلابی اسلامی می پردازند و یاد و خاطره آن روزها را گرامی می دارند و به امام و شهدای انقلاب سلام و درود می فرستند.

وی ادامه داد: این انقلاب نه تنها در ایران،بلکه در تمام دنیا به عنوان سنبل مقاومت و ایثار و همچنین اراده قوی معنوی و انقلابی شناخته شده است و ما به عنوان بازماندگان و سردمداران این انقلاب شکوهمند بایستی یاد و خاطره شهدای انقلابی و همچنین امام شهدا را را گرامی بداریم .

وی گفت: بسیج طلاب فارس به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و انقلابی بسیج؛ خود را موظف می داند که در این ایام که به ایام الله شهرت یافته خود را برای پررنگ کردن خاطره های انقلاب و مرور آموزه های انقلابی اسلامی، برنامه هایی را در دست اقدام دارد که به شرح آنها می پردازم.

وی افزود: بی شک برنامه ریزی و فراهم سازی تمهیدات لازم برای اجرای هرچه  کیفی تر برنامه ها نیاز به تلاش مضاعف و هماهنگی های لازم عزیزان مسئول را دارد که امیدواریم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم همکاری های لازم را بعمل آورند.

وی گفت:1- برپایی جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی-در طول دهه فجر- حوزه ها و پایگاه های تابعه- 2- حضور چشمگیر و با شکوه مسئولین و اعضای شورای سازمان – حوزه و پایگاه سازمان بسیج طلاب و روحانیون در مصلی های نماز جمعه سراسر استان - 3- اعزام مبلغین و سخنرانان در طول مدت دهه مبارک فجر – 4- فضاسازی تبلیغاتی و همچنین آمادگی برگزاری مراسمات در سازمان،حوزه ها و پایگاه های تابعه – 5- دیدار با خانواده شهدای طلبه و روحانی دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران – 6-مراسم ویژه روز ولادت امام حسن عسکری در مورخه شنبه 19/11/92 – 7- برگزاری مراسم ویژه وفات حضرت معصومه(س) که به نشست معصومه شناسی تعبیر شده .

وی در ادامه بیانات خود گفت: برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون پایگاه ها و حوزه های تابعه از جمله برنامه های دهه مبارک فجر می باشد که هر ساله شاهد استقبال طلاب و روحانیون از این مسابقات ورزشی را شاهد بودیم.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های جذاب سازمان بسیج طلاب فارس در ایام الله دهه مبارک فجر مسابقه پیامکی با محتوای انقلابی است که منبع سوالات پیامکی از وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) انتخاب می شود که در نهایت به بهترین ها در این مسابقه پیامکی 35 جایزه به مناسبت سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه فجر به رسم یادبود اهدا می شود.

وی در پایان گفت: به دلیل حفظ وحدت بنیان خانواده و افزایش آگاهی از حقوق و منزلت زن وهمچنین سبک زندگی ایرانی اسلامی، سازمان بسیج طلاب فارس در نظر گرفته در این ایام مبارک سی دی و کتاب با محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامی،منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده را در بین خانواده های طلاب و روحانیون انتشار دهد تا باردیگر گامی در جهت فرهنگ سازی و افزایش آگاهی و تحکیم بنیان خانواده بردارد.

انتهای پیام/ 224224

منبع:سازمان بسیح طلاب فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: