دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۲:۰۰
کد خبر: ۲۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از برگزاری ۴۵۰ برنامه ویژه ایام مبارک دهه فجر در شیراز توسط این ناحیه خبر داد و گفت: ۱۷ برنامه محوری در قالب های مختلف مد نظر قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در نشست خبری به مناسبت دهه پر فروغ فجر با اشاره به اینکه پس از گذشت 35 سال از انقلاب، شاهد ارتقای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری در جایگاهی عزتمندانه و با اقتدار هستیم، گفت: علی رغم تغییر تاکتیک هایی که در مقابل نوع ترفندها و هجمه صورت می گیرد بیانگر این است که خوی استکباری در اردوگاه غرب همچنان جاری و ساری است و ما را بیشتر متوجه سخنان امام و رهبری می کند.

گرامی با تاکید بر اینکه در عمل ثابت شده که غربی ها قابل اعتماد نیستند و دشمنان به دنبال راهکارهای جدیدتر نسبت به منزوی کردن انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال محور فعالیت های بسیح تحت عنوان استکبارشناسی در نشست ها بر مبنای بصیرت افزایی و روشنگری در رده های مختلف بسیج از رده های مقاومت در دستور کار است که نسبت به گذشته مردم استکبار را بشناسند و به اهداف پلید آنان بیشتر پی ببرند.

وی  بیان داشت: در این ناحیه از سپاه 17 برنامه محوری در قالب برنامه های متمرکز پایگاهی و 450 برنامه در رده های مقاومت پیش بینی شده است که «چرا ولایت مطلقه فقیه»، «تمدن‌سازی نوین اسلامی»، «تاثیر انقلاب اسلامی بر سپهر اندیشه و باورها»، «امام خمینی و معجره انقلاب اسلامی و فتنه‌های فرهنگی»، «جهاد دیروز و جهاد امروز»، «ما و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» و «مکتب دفاعی انقلاب اسلامی»، از جمله محورهای برنامه‌های دهه مبارک فجر از سوی این ناحیه است.

این مقام مسئول اظهار داشت: "زمینه های بیداری اسلامی"، "سبک زندگی علوی"، "استکبارستیزی و مظلومیت انقلاب اسلامی"، "هنر انقلابی"، "نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی و پیشکسوتان انقلاب"، "پرچمداران مروت"، "هادبان انقلاب"، "حقوق بشر آمریکایی" از دیگر برنامه هایی است که توسط این ناحیه مد نظر قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ابراز داشت: تشویق و ترغیب آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز یکی دیگر از برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 مردم شیراز در هشتم دی ماه و در کلیت کشور 9 دی به میدان آمدند و 22 بهمن ماه تمام کننده جریان فتنه بوده است، افزود: حضور بسیجیان در نماز جمعه، گلباران قبور مطهر شهدا و فعالیت‌های قرآنی نیز توسط رده‌ها برگزار می‌شود.

گرامي با اشاره به اينكه ناحیه بقیه الله مسئولیت کمیته مدعوین سی و ششمین دوره مسابقات قرآن سراسری را بر عهده دارد تصريح كرد: پیش بینی شده است كه 55 هزار نفر از اقشار مختلف در برنامه های قرانی فعالیت دارند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو سالن حافظ و مرکز اسناد فارس و هر روز در چهار مرحله با میانگین 2 هزار نفر و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: