کد خبر: ۲۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش بسیج اساتید فارس،حسن مردادی ظهر امروز در بیست و چهارمین کارگاه جنگ نرم در اراک، اظهار داشت: امروز تلاش دشمنان در جنگ نرم به نابودی کشاندن جوانان است که در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه در زمینه مقابله با جنگ نرم وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید در آگاهی بخشی بیشتر به دانشجویان جوان در زمینه جنگ نرم بکوشند.

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم باید خود را به اطلاعات روز مجهز کنند چرا که به روز بودن آنها مهم‌ترین عامل پیروزی در این جنگ نابرابر است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی نیز با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید یکی از قشرهای مهم و اثر گذار نیروی مقاومت بسیج است، گفت: امروز رسالت مهم سپاه پاسداران علاوه بر حفظ و تقویت بعد نظامی و دفاعی، حرکت در مسیر پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که سازمان بسیج اساتید باید تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرد.

محسن ذوالفقاری افزود: امروز مبارزه و مقابله با جنگ نرم با پیروی از خط امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز مهم‌ترین رسالت سپاه است.

وی تصریح کرد: سپاه با هوشیاری کامل حرکت‌های مذبوحانه دشمن را در جنگ نرم به خوبی شناسایی کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی در ادامه بر ضرورت ارتقاء توانمندی اساتید و نیروهای بسیجی در مواجهه با جنگ نرم، آسیب شناسی در حوزه‌های مختلف، تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در جنگ نرم تاکید کرد.

کارگاه آموزشی جنگ نرم با حضور 120 نفر از اساتید بسیجی استان مرکزی با رویکرد دشمن در بحث جنگ نرم و راه‌های مقابله با تهدیدات نرم دشمن در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد. 

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: