کد خبر: ۲۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲
به گزارش بسیج اساتید فارس، محمود تولایی دبیر اجرایی ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: در سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی به همت مخترعین، جوانان و فرزندان انقلاب اسلامی توانستیم این جشنواره بزرگ را برگزار کنید.

وی اضافه کرد: تلاش‌های نخبگان در کنار مردم در دهه اول و دوم انقلاب مشخص است و امروز نیز شاهد صحنه‌ای عظیم از حرکت ملت و نخبگان هستیم. 

تولایی ادامه داد:‌ بخش خصوصی و مصرف‌کننده برای تشویق تولیدکنندگان و مخترعین به صحنه آمده و امیدواریم بتوانند با همکاری هم گام‌های بلندی را بردارند.

وی با خطاب کردن حاضرین در جشنواره ادامه داد: در این مدت برگزاری هرچه کاستی وجود داشته است به خاطر کم کاری من است و من از همه عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری همه کسانی را که در این صحنه می‌کوشند بسیجی می‌داند همانگونه که در دفاع مقدس هرکسی که در صحنه جهاد وجود داشت و تلاش می‌کرد بسیجی بود.

وی در خاتمه به پیگیری دو مورد از خواسته شرکت‌کنندگان در جشنواره اشاره کرد و گفت: یکی از این موارد بحث ملاقات با مقام معظم رهبری است که در حال پیگیری آن هستیم و دوم مبنی بر پیشنهاداتی است که به پیشرفت کشور و مخترعین کمک می‌کند که این مورد هم پیگیری خواهد شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: