گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۲۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
حجت السلام رسول محمدی در یادمان شهدای روستای مشایخ:
هیچگاه ملت دشمن را فراموش نخواهند کرد و همیشه در ایام الله دهه فجر نشان خواهند داد که همواره استکبار ستیز هستند و با دشمنی چون آمریکا دست دوستی نخواهند داد بلکه مشت گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

یادواره شهدای روستای مشایخ بخش دشمن زیاری به مناسبت دهه فجر برگزار شد و حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در این یادمان بیان داشت: در تاریخ و پس از غیبت امام زمان همواره صالحان آرزوی تشکیل حکومت اسلامی داشته اند و این موضوع در کشور ایران و در سال 1357 با رهبری امام خمینی (ره ) ایجاد شد.

امام خمینی (ره) حتی در زمان تبعید نیز به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بود و همواره برای رسیدن به این موضوع با طاغوت مبارزه می کرد.

البته این حکومت به سادگی بدست نیامده است بلکه خون ها داده شده است تا این انقلاب ایجاد و حفظ شود و به برکت همین خون ها و رشادت های شهدا دست آوردهای بسیار زیادی در مسائل فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی بدست آورده ایم.

اگر ما امروز در جهان امنیت و عزت داریم مرهون جانفشانی و مجاهدت های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و قدر این دست آوردها را باید بدانیم و بزرگترین بلا برای جامعه این است که نسبت به این نعمت ها و دست آوردها ناسپاس باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون در جهان در عالی ترین مقام، عزت و کمال هستیم و در میادین علمی، فرهنگی و سیاسی حتی حرف اول را می زنیم و دشمنان این نظام در مقابل ملتی که قدردان شهدا هستند به زانو درآمده اند.

هیچگاه ملت دشمن را فراموش نخواهد کرد و همیشه در ایام الله دهه فجر نشان خواهند داد که همواره استکبار ستیز هستند و با دشمنی چون آمریکا دست دوستی نخواهند داد بلکه مشت گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

پایان گزارش /224224

برچسب ها: ممسنی ، دشمن زیاری
نام:
ایمیل:
* نظر: