سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
مسئول کمیته مدعوین مسابقات سراسری قران مطرح کرد
به‌منظور ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی در‌خصوص برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، نشست کمیته مدعوین ستاد عالی مسابقات در محل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.
سرهنگ حمیدرضا گرامی، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این نشست با بیان اینکه 13 برنامه برای این مسابقات پیش‌بینی شده است،‌ گفت: در هر برنامه باید قریب 2 هزار نیروی انسانی جهت حضور در سالن تأمین شوند و بهتر است از کسانی انتخاب شوند که فعالیت‌های قرآنی داشته باشند و این تعداد افراد از قشرهای مختلف درنظر گرفته شوند.

گرامی ادامه داد: روزانه 8 هزار نفر در برنامه‌های مسابقات حضور خواهند یافت لذا پیش‌بینی می‌شود قریب 48 هزار نفر در طول مدت برگزاری مسابقات حضور یابند و از این مسابقات بهره برند.

مسئول کمیته مدعوین ستاد عالی مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که با اطلاع‌رسانی‌هایی که در کمیته تبلیغات این مسابقات و مؤسسات قرآنی صورت گرفته است، شاهد حضور پرشور مردم در این مسابقات باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز مسابقات قرآن را یک رویداد مهم فرهنگی دانست و افزود: طبیعتاً تمام فعالیت‌های کمیته‌ها قابل تقدیر است اما استنباط می‌شود کمیته مدعوین که باید مخاطبان را در سانس‌های مختلف روزهای برگزاری این مسابقات پیش‌بینی کند، جمعیتی را فراهم کند که موجب دلگرمی جامعه قرآنی سراسر کشور باشند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس نیز در این نشست با تصریح اینکه تاکنون 20 جلسه در کمیته مدعوین ستاد عالی مسابقات قرآن برگزار شده است، گفت: طرح تقسیمی نیز برای سازمان‌ها و نهادهایی که می‌توانند برای سالن برگزاری مسابقات جمعیت حاضر کنند، مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات در سه بخش صبح، عصر و شب برگزار می‌شود، افزود: بخش اول از ساعت 8:30 تا هنگام اذان ظهر، بخش دوم از ساعت 14:30 تا 18 و بخش سوم از ساعت 18:30 تا ساعت 21:30 اجرا می‌شوند.

پخش مستقیم مسابقات از شبکه قرآن

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: به‌دلیل اینکه مسابقات به‌صورت مستقیم از شبکه قرآن پخش می‌شود، نظم و حضور به‌موقع در سالن بسیار مهم است و برنامه‌ها باید دقیقاً سر ساعت آغاز شوند.

مسئول اجرایی کمیته مدعوین ستاد عالی مسابقات قرآن تأکید کرد: در برگزاری مسابقات، علاوه بر حضور کمی، حضور کیفی نیز بسیار مهم است تا افراد بتوانند از برنامه‌هایی که در سالن برگزار می‌شود نهایت استفاده را ببرند صرف اینکه بخواهیم سالن را پر کنیم کافی نیست لذا تقاضا می‌شود که در‌خصوص کیفیت جمعیت همکاری داشته باشند تا جمعیت کیفی در سالن برگزاری مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: