جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۲
سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس:
درشیراز مردم با اندیشه های استوار انقلاب اسلامی در میدان امام حسین و با استعانت از مکتب ظلم ستیزانه خود را به میدان آزادی رسانیدند و جلوه ای هیهات من الذله خویش را بر سر ایادی آمریکا و گزینه های روی میز فریاد زدند.

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس ، این سازمان بیانیه شورای عالی قشر خود را به شرح زیر منتشر کرد که در ادامه می خوانید.

راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در شهر شیراز و استان فارس بلکه سرتاسر میهن عزیزمان ویژگی های قابل وصف و ستودنی داشت که بر شماری برخی از آنان لذت بخش است حالا مردم هر ساله از پیر و جوان همراه با دختر و پسر از تمامی اقشار می آیند و آن را میعاد گاهی برای فریاد حقانیت بشر و اثبات سر افرازی می دانند.

درشیراز مردم با اندیشه های استوار انقلاب اسلامی در میدان امام حسین و با استعانت از مکتب ظلم ستیزانه خود را به میدان آزادی رسانیدند و جلوه ای هیهات من الذله خویش را بر سر ایادی آمریکا و گزینه های روی میز فریاد زدند.

22 بهمن ماه مردم غیور و سرافراز این فریاد را سر دادند که در مقابل شما ایستاده ایم.و گزینه های روی میز ماییم.

آنچه 22 را متفاوت تر از هر سال می کرد نشاط و شادابی و سرزندگی  در کنار خانواده بود  که به راستی یک شکوه مقتدرانه همراه با نشاط را رقم زد.

فریاد های آزادی خواهانه مردم غیور شهر شیراز و استان فارس همراه با ندای ملکوتی الله اکبر به هم گره خوردو پیام بلند را به عرش فرستاد

در کیلومتر ها و هزاران کیلومتر آن طرف تر دیگر سران استکبار به خویش آمدند و فهمیدند که ما در مقابل تمام دنیای آنان ایستاده ایم.

و آنها دیگر نمی توانند چیزی را بر اراده این ملت تحمیل کنند.

در سالروز پیروزی انقلاب مردم با شعار همیشگی حفظ و انسجام بودند.

آنها بار دیگر پشتیبانی خود قاطع خود را از نظام ولایت مدار  فقیه  به روشنی نشان داد و سر افرازانه نشان دادند  که با توکل بر خدای یگانه از تمام موانع سخت عبور خواهد کرد و هرگز عزم خودرا از دست نخواهند داد.

بازخوانی صحنه ای حضور دلاورگونه آحاد مختلف مردم نشان از هوشیاری و موقعیت شناسی مردم است که هیچگاه انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت.

در آستانه 35 امین بهار انقلاب نفس حضور مردم فضا را معطر به صفای وحدت نمود.

و دوباره همه با رشد تمام ارزش های الهی را فریاد زدند و همگان دیدند ، گرچه از دریچه کوچک و تنگ دوربین و رسانه این حماسه قابل نمایش نبود.اما جرعه ای از دریای بیکران بود که در قابها به ثبت رسید.

حضور مردم تو دهنی محکمی بود و بردهان تمام دشمنان و یاوه گویان و سند افتخار دیگری بود که مردم در آن نقش اساسی داشتند.

سازمان بسیج هنرمندان فارس ضمن تشکر از حضور مردم متدین و اتقلابی ، به خصوص هنرمندان گرامی و عزیز از درگاه متعال سربلندی صحت و سلامت را از خداوند آرزو مند است و بار دیگر سجده شکر به جای می آورد.

والسلام

شورای عالی قشر سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس

انتهای خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: