کد خبر: ۲۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
حضور گسترده اساتيد، كاركنان و دانشجويان پيام نور شهرهاي فارس در راهپيمايي يوم الله22 بهمن ماه انجام شد.
به گزارش بسیج اساتید فارس،

حضور دانشگاهيان دانشگاه پيام نور زاهدشهر در راهپيمايي 22 بهمن

دانشگاهيان دانشگاه پيام نور زاهدشهر در راهپيمايي 22 بهمن ماه حضور يافتند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور زاهدشهر، اساتيد، دانشجويان و پرسنل دانشگاه پيام نور زاهدشهر همگام با ديگر اقشار مردم در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند و با تهيه و آتش زدن پرچم استكبار جهاني به اين مراسم معنوي جلوه اي ويژه بخشيدند اين مراسم با شكوه با قرائت قطعنامه و سخنراني امام جمعه زاهدشهر پايان يافت.


بيانيه دانشگاه پيام نورزرقان به مناسبت 22 بهمن

بسم الله االرحمن الرحيم

والفجر واليال عشر

در طليعه 22 بهمن57، سالها مجاهدت و مقاومت ملتي بزرگ در برابر استبداد به ثمر نشست و كاخ شاهنشاهي ويران شد.

دراين روز آرزوي ديرينه آزادگان و قهرمانان بي نام اين مرز و بوم براي گسترش عدالت و مردمسالاري ديني به بار نشست،سالها رنج و حقارت حاصل از سلطه استبداد و استعمار به پايان آمد و اميد انديشمندان و علما در سايه خون هاي به ناحق ريخته جوانان اين مرز و بوم جوانه زد.

لبخند رضايت و غرور برلبان پدران و مادران داغديده و شهيد داده نشست و بوي عطر خون شهيدان و نسيم آزادي سرتاسر سرزمين كهن مان را عطر آگين نمود.

22 بهمن امسال 35 سالگي آن روز شكوهمند تاريخ پر افتخار كشورمان ميباشد.

جوانه عدالت و آزادگي 57 در پس 35 سال طوفان حوادث و توطئه قدرت هاي شرق و غرب به درختي تنومند و با صلابت تبديل شده است.

ما دانشگاهيان پيام نور زرقان به پاسداشت سالروز اين روز فرخنده در راهپيمايي 22 بهمن امسال شركت ميكنيم و در سايه سار درخت تنومند انقلاب ياد شهيدان-اين قهرمانان ملي- را گرامي داشته و عهدي دوباره مي بنديم.


 


حضور اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور بوانات در راهپيمايي 22 بهمن

اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور بوانات در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور بوانات دانشجويان ، كارمندان و اساتيد دانشگاه پيام نور بوانات نيز همراه با ديگر اقشار مردم در اين راهپيمايي شركت كردند و شعار مرگ بر آمريكا سر دادند. و بار ديگر با آرمان هاي مقدس امام و رهبري تجديد بيعت كردند.




حضور گسترده دانشگاهيان پيام نورواحد پاسارگاد در مراسم 22 بهمن 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد پاسارگاد مراسم راهپيمايي با شكوه 22 بهمن با حضور گسترده دانشجويان بومي وكاركنان دانشگاه همگام با مردم هميشه در صحنه شهرستان پاسارگاد برگزارشد.دراين مراسم باشكوه دانشجويان همراه با پلاكارد وپارچه نوشته هايي انزجار خود را از استكبار جهاني بيان نمودند.


22بهمن در رستم

دانشجويان دانشگاه پيام نور واحد رستم همچون سالهاي گذشته با شوروهيجان در راهپيمايي22بهمن1392 شركت نمودند

به مناسبت ايام الله دهه فجر محفل انس با قرآن در دانشگاه پيام نور رستم برگزار گرديد.

جشن سي وپنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با برنامه هاي متنوع در دانشگاه پيام نورواحد رستم برگزار گرديد


 


حضور گسترده كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور سروستان در راهپيمايي يوم ا...22 بهمن

كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور سروستان همراه و همگام با ساير اقشار مردم در روز 22 بهمن حماسه اي ديگر آفريدند وبار ديگر وفاداري خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ثابت كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور سروستان دانشگاهيان دانشگاه پيام نور سروستان با همت و اقتدار خود با شركت در راهپيمايي 22 بهمن اقتدار جامعه دانشگاهي رادر حمايت از آرمانهاي انقلاب اسلامي به نمايش گذاشتند و بار ديگر با معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و شهدا تجديد ميثاق نموده و با تبعيت از فرامين و منويات مقام معظم رهبري توطئه هاي شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب كردند.




حضور با شكوه دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ در راهپيمايي 22 بهمن

دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ در راهپيمايي 22 بهمن حضوري باشكوه داشتند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ ، در سي و پنجمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي جمعي از اساتيد ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ به همراه ساير اقشار مردم اين شهرستان، با حضور در راهپيمايي 22 بهمن يكبار ديگر با آرمانهاي امام خميني (ره) تجديد ميثاق كردند.

اين راهپيمايي از ساعت 30/9 صبح از دفتر امام جمعه شهر ششده آغاز شد و به دبيرستان خواجه نصير ادامه يافت و پس از تجمع حاضرين در دبيرستان خواجه نصير شهر ششده و تلاوت آيات روح بخش كلام الهي ، حجت الاسلام و الملسلمين حاج آقا صديق امام جمعه و بخشدار منطقه ششده و قره بلاغ به ايراد سخن پرداختند. آنان ضمن تشكر از حضور پر شور مردم ولايتمدار منطقه ششده و قره بلاغ در اين راهپيمايي، وحدت كلمه و اتحاد بين مردم و مسئولين را به عنوان رمز بقاي انقلاب اسلامي دانسته و ضمن بي اثر خواندن توطئه هاي استكبار، خواستار همدلي بين مسئولين و رفع نيازهاي مردم شدند. اين مراسم با قرائت بيانيه و تاييد حاضرين به اتمام رسيد.


 


برگزاري راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در نودان

همزمان با سراسر كشور راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در نودان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي واحد نودان - مردم مومن، متدين ، ولايتمدار و هميشه در صحنه شهر نودان و بخش كوهمره همگام و همصدا با مردم عزيز ايران اسلامي با حضوري گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ، بار ديگر با آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان كردند.

در مراسم راهپميايي يوم الله 22 بهمن امسال قشرهاي مختلف مردم، مسئولين شهر نودان و بخش كوهمره و جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه پيام نور واحد نودان حضور داشتند. راهپيمايان با شعارهاي لبيك يا حسين، لبيك يا خامنه اي، ما همه سرباز تو ايم خامنه اي گوش به فرمان توايم خامنه اي و اي رهبر آزاده آماده ايم آماده، بر اطاعت از مقام عظماي ولايت تاكيد كردند. 

در اين مراسم باشكوه امت حزب‌الله با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس و قرائت قطع‌نامه تنفر و انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام كردند.


حضور دانشجويان و كاركنان پيام نور لارستان در راهپيمايي 22 بهمن

در جشن پيروزي انقلاب ، پيام نوري هاي لارستان با مشت هاي گره كرده گزينه روي ميز خود را تقديم استكبار كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور لارستان همگام با اقشار مختلف مردم لارستان ، كاركنان و دانشجويان با حضور پر صلابت خود در راهپيمايي 22 بهمن ، سي و پينجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را جشن گرفتند.

بر اساس همين گزارش در اين مراسم دانشجويان و كاركنان ، حمايت خود را از ولايت فقيه و دولت جمهوري اسلامي اعلام داشته و آمادگي خود را براي مقابله با هر گونه توطئه دشمنان نشان دادند.




تجديد بيعت با مقام معظم رهبري توسط دانشگاهيان پيام نور آباده با حضور در راهپيمايي بيست و دوم بهمن

اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور آباده در راهپيمايي بيست و دوم بهمن شركت كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور آباده، به منظور تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل(ره) و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري دانشگاهيان پيام نور آباده در راهپيمايي روز ملي ايران اسلامي شركت كرده و با سردادن شعارهاي مرگ بر امريكا، مرگ بر اسرائيل بر پوچ بودن گزينه هاي روي ميز سردمداران استكبار مهر تأييد زدند.




حضور گسترده دانشگاهيان پيام نور آباده طشك در مراسم 22 بهمن 

دانشگاهيان پيام نور آباده طشك در مراسم راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت نمودند. 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور آباده طشك : همزمان با سراسر كشور و همراه با ديگر اقشار مردمي ، دانشجويان ، كاركنان و اساتيد دانشگاه پيام نورآباده طشك ،ضمن شركت در راهپيمايي 22 بهمن ماه با آرمان هاي الهي شهدا و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران ، تجديد ميثاق نموده و بر تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري تاكيد نمودند.




شركت باشكوه دانشگاه پيام نور گله دار در راهپيمايي 22بهمن

دانشگاه پيام نور گله دار در راهپيمايي22 بهمن حضوري باشكوه داشتند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور گله دار در اين راهپيمايي باشكوه جمعي از اساتيد , دانشجويان و كاركنان دانشگاه پيام نور گله دار به همراه ديگر اقشار مردم اين شهر با حضور خود بار ديگر با آرمانهاي امام راحل تجديد ميثاق كردند.




شركت دانشگاهيان دانشگاه پيام نور جهرم در راهپيمائي حماسه ساز 22 بهمن

همزمان با سراسر كشور مراسم پرشكوه سالگرد پيروزي نظام شكوهمند اسلامي ايران با حضوراساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور جهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور جهرم در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، كاركنان اين دانشگاه همچون ساير اقشار مردم با حضور گسترده در راهپيمايي 22بهمن بارديگر حمايت خودرا از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام نمودندوبا رهبر فرزانه انقلاب تجديد پيمان كردند.




عطرافشاني و گلباران قبور مطهر شهدا بمناسبت دهه فجر توسط دانشگاهيان پيام نور كازرون

دانشگاهيان پيام نور كازرون بمناسبت دهه فجر قبور مطهر شهدا را عطرافشاني و گلباران كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نوركازرون، به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي جمعي از دانشگاهيان پيام نور كازرون با قرائت فاتحه، غبارروبي و گلباران مزار شهدا ياد و خاطره شهداي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.




انتشار ويژه نامه طلوع فجر توسط دانشگاه پيام نور كازرون بمناسبت دهه فجر

بمناسبت ايام ا... دهه مبارك فجر ويژه نامه طلوع فجر به همت روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون منتشر شد. 

به گزارش روابط عمومي بسيج مهندسين كازرون، بمناسبت ايام ا... دهه مبارك فجر ويژه نامه طلوع فجر به همت روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون منتشر شد. در اين ويژه نامه به مطالبي همچون 22 بهمن نماد اقتدار و عظمت نظام جمهوري اسلامي، روزشمار وقايع ايام ا... دهه مبارك فجر، رمز ماندگاري انقلاب اسلامي و ... پرداخته است.


حضور دانشگاهيان دانشگاه پيام نور كازرون درمصلي نماز جمعه 

به مناسبت دهه پرفروغ فجر جمعي از دانشگاهيان پيام نور كازرون در كنار ساير اقشار مردم در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه شركت نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه با گرامي‌داشت سالروز ولادت يازدهمين اختر تابناك امامت و ولايت حضرت امام حسن عسكري(ع) و نيز سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در سخناني اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال روز خلق حماسه جديد، نمايش بيداري و هوشياري ملت ايران در صحنه‌هاي بين‌المللي خواهد بود.

وي افزود: در ۲۲ بهمن ملت ايران از هر قشر و گروه و جناح سياسي و مذهبي با وحدت و هم‌دلي در راهپيمايي حضور خواهند داشت و خشم مقدس خود را عليه استكبار جهاني به ويژه آمريكا و اسرائيل غاصب نشان مي‌دهند.

امام جمعه كازرون گفت: ۲۲ بهمن روز فرياد كشيدن ملت ايران بر سر آمريكا است و در اين روز جواب بي‌ادبي‌ها و تهديدات توخالي مقامات آمريكايي و نيز گزينه‌هاي روي ميز آنان داده مي‌شود.

خرسند تصريح كرد: ملت ايران اسلامي يك‌بار ديگر در ۲۲ بهمن امسال با حضور باشكوه خود در راهپيمايي با مشت‌هاي گره كرده و سردادن شعار مقدس «مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل» تودهني محكمي به مقامات آمريكايي حواله خواهند كرد.

وي ۱۹ بهمن سالروز نيروي هوايي و بيعت همافران در مدرسه علوي با حضرت امام(ره) را گرامي داشت و افزود: در سال ۵۷ در ۱۹ بهمن ماه نيروهاي متعهد و متدين هوايي با بيعت خود با امام و ولايت تير خلاصي را بر پيكره رژيم منحوس پهلوي وارد ساختند.

خطيب نماز جمعه كازرون ابراز داشت: رژيم پهلوي در صدد طراحي يك كودتا با محوريت نيروي هوايي بود تا بتواند اقامتگاه حضرت امام را بمب‌باران كند اما اقدام افسران جوان و متعهد نيروي هوايي با بيعت خود تير خلاصي به رژيم زد.


بيانيه كاركنان ودانشجويان دانشگاه پيام نور مركز صفاشهر بمناسبت راهپيمايي 22 بهمن

بسمه تعالي

والفجر وليال عشر

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد. 

جشن پيروزي انقلاب در 22 بهمن فرصت گران‌سنگي است كه واماندگان از حركت انقلاب به كانون وحدت، اخوت، عطوفت و غيرت ملت ايران بپيوندند و دشمنان انقلاب و نظام و بدخواهان ملت برگزيده ايران را در دستيابي به اهداف شيطاني و شوم همچنان محروم، نااميد و مايوس سازند

پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد. در شرايط امروز جهان اسلام قدرت الهام بخشي جمهوري اسلامي ايران كه وعده خميني كبير (ره) بود، آنچنان نمودار است كه براي نظام سلطه جز صورتكي از تهديدها و غريدن هاي پوشالي براي حفظ آبروي نداشته شان چيزي باقي نمانده است. مجموعه فشارهاي قدرت‌هاي مستكبر جهاني به ايران اعم از تحريم اقتصادي، تهديد نظامي، تهاجم فرهنگي و دخالت‌هاي سياسي نيز هدفي جز بالا بردن هزينه الگو شدن ايران اسلامي براي انقلاب هاي تازه نفس منطقه ندارد. 

اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌و ششمين سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق مي‌باشد. هم اكنون بيداري اسلامي و هوشياري مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌هاي را به گرداب قهر آميز كشانده است، بلكه كاخ ستم مرتجعان عرب را نيز به لرزه درآورده است. 

ما دانشجويان وكاركنان دانشگاه پيام نور مركز صفاشهرضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران وتبريك سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران ،همراه وهمگام با آحاد ملت با حضوري گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن شركت و با آرمانهاي امام راحل ،شهداي انقلاب ومقام معظم رهبري تجديد بيعت نموده و اميدواريم الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد. و مشت محكمي بر دهان آمريكاي جنايتكار و ياوه گويي باشد كه هر روز «تمام گزينه ها روي ميز است» را تكرار نكند.




بيانيه دانشجويان دانشگاه پيام نور كازرون بمناسبت 22 بهمن

22بهمن سالروز بروز حماسه سازي مردمي است كه از حق خود حتي با وجود حكومت نظامي در بدترين شرايط نگذ شتند، سالروز تجديد پيمان با پيرجماران اس. رهبري فرزانه كه در ميان تمام جاپاهاي فرهنگي ترويج يافته به مردمش ياد داد. بله شما از پيروان حسين هستيدكه شهادت را بر ظلت ترجيح دادو به همه ي جهان درس ايمان و عمل واقع در زمان را آموخت. 

ولي باز ملت ايران با آن همه تمدن وارد عرصه ي مذاكرات شد. اين بار طرف حساب اين ملت آمريكا تنها نيست، بلكه همه ي حامي هاي اقتصاد جهاني آمريكا،كه دوست دارند به امپرياليسم جهاني دست پيداكنند، نيز در اين وادي همه چون كركسها برسر منافع خود به اشتراك نشسته اند. ولي غافل از اين كه اين تن كه برآن جمع شده اند مرده نيست، زنده است با مردمي هشيار و رهبري مقتدر كه اگر به ميزباني اين كركس ها آمده از قدرت و معجزه ي مردمش براي ارتباط با مردمي كه مدت ها دولت هايشان نگذاشت بفهمند«نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي»،شعارمردمي است كه همواره با حفظ استقلال به دنبال ارتباط درست با همه ي مردم و حتي گرفتن دست مظلومان با هر زبان و هردين و مليتي در هر گوشه از جهان هستندآنها همواره براي ايرانيان لبخند ميزدنند و مردم ايران رادر رسانه هاي خود به جهانيان خون خوار معرفي مي كردندو دين صلح و برابري و برادري را كه با همه ي اصول آنهامخالف است رابد جلوه دادند،آنها فكر نمي كردند ايران شيوه لبخند موناليزا را با همه ي فن و سياستش را از داوينچيشان و رسانه هاي پر از شرشان ياد بگيرد. بعد از اتمام نتايج اوليه ژنو و وارد عمل شدن ايران براي ثابت كردن حس نيتش،ايران به هيچ طريقي نمي توانست به اين اندازه اين روباه پير را عصباني كند.

و اين است حاصل اراده كشوري ،كه چند صد سال است كه آغازگر هيچ جنگي در جهان نبوده است،بله همه بدانند ما ايرانياني هستيم كه نه بر نژاد خود ميباليم و نه برآدم كشي هاي خود ،عمري است اين ملت تنها براي حق خودش ايستاده، اين كجاي حقوق بشر هاي شما پنهان است كه آن را نميبينيد،به چه,به حسن نيتي كه طي اين سي و پنج سال ازشماديده ايم اميدوار باشيم وچه كسي را حامي صلح بدانيم .امان از روزي كه مردم چشم و گوششان را ببندندو جهانيان فراموش كنند سياست پارگي آمريكا انديشه مردمش را درجنگي رسانه اي تهي كرده است اوچه طور ميتواند در حق ما كه منافع استعماريش را شكسته ايم خوب باشد ،هرچند شما دوباره عهد را كامل اجرا نمي كنيدولي حداقل مردم ذهن خالي شده تان به ترديد مي افتند، ما ايرانيان هنوز معتقديم جوجه را آخرپاييز مي شمارند.

رهبر معظم انقلاب دامت بركاته الشريف در خطبه هاي نماز جمعه اخير بيان فرمودند كه بر ما بجا آوردن دو شكر واجب است؛ شكرالهي بخاطر پيروزي و تداوم انقلاب و نيز تشكر از ملت سرافراز ايران بخاطر وفاداري و ايثارگريهايش در تمام اين سالها.

دانشجويان دانشگاه پيام نور كازرون، ضمن گراميداشت سي وپنجمين سالگرد پيروزي فجر انقلاب، همراه با ملت خداجوي ايران اسلامي با حضور حماسي در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن شعار "مرگ بر آمريكا و صهونيسم" را سر مي دهند بار ديگر عهد و پيمان خود را با رهبر و ولي امر خود امام خامنه اي ( مدظله العالي ) تجديد و با تمام ايستادگي خود را در مسير رسيدن به اهداف عاليه نظام اسلامي و حركت به سوي راه اندازي تمدن عظيم اعلام مي داريم.


 


حضور كاركنان پيام نور خرامه همپاي ملت ايران در جشن شكوه و اقتدار ملي

دانشجويان،اساتيد و كاركنان پيام نور خرامه در راهپيمايي22 بهمن شركت كردند.

به گزارش روابط عمومي پيام نور خرامه،دانشجويان،اساتيد و كاركنان اين دانشگاه،با حضور در جشن شكوه و اقتدار ملت ايران وفاداري خود را به انقلاب و آرمانهاي آن اعلام كردند.راهپيمايي روز 22 بهمن طبق روال سالهاي قبل با شكوه و عظمت بيشتر از جلوي دانشگاه شروع،و راهپيمايان پس از طي مسير در ميدان دانشجو به خيل عظيم مردم پيوستند.


حضور گسترده و پر شور در راهپيمايي 22 بهمن

دانشگاه پيام نور مركز لامرد همپاي سيل خروشان مردم انقلابي ، در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن شركت كرد . كاركنان اداري و علمي با همراهي دانشجويان اين دانشگاه در صبح روز 22 بهمن ، همدوش مردم ولايتمدار شهرستان لامرد در اين روز تاريخي و راهپيمايي اعظيم اين روز شركت كردند و با مشت هاي گره كرده و با شعار رساي مرگ بر آمريكاي جهانخوار ، يكبار ديگر به نداي رهبر عزيز خود لبيك گفته ، برگ زرين ديگري در اوراق تقويم انقلاب به يادگار گذاشتند . به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز لامرد ، اين دانشگاه و ساير دانشگاههاي شهرستان لامرد از اعضاي اصلي ستاد دهه فجر بوده و در برگزاري اين مراسم با شكوه ، همكاري و همراهي فعالي داشته است .




حضور پرشور دانشگاه پيام نور ممسني در راهپيمايي 22 بهمن ماه

راهپيمايي 22بهمن امسال براي پاسداشت سي وپنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ، باشركت دانشجويان ،اساتيد وكاركنان دانشگاه پيام نور ممسني در كنار مردم شهرستان ممسني برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور ممسني ، دراين مراسم كه از ساعت 9 صبح آغاز شد ، دانشجويان اساتيد وكاركنان دانشگاه پيام نور ممسني در كنار سيل جمعيت در مسير خيابانهاي شهرستان ممسني حضور داشتند وبار ديگر با آرمانهاي امام راحل (ره) وانقلاب شكوهمند اسلامي ايران تجديد ميثاق نمودند. 

شايان ذكر است، با همت امور فرهنگي و روابط عمومي اين دانشگاه در راهپيمايي، تعداد 400 پرچم مقدس جمهوري سلامي ايران و پوستر در بين شركت كنندگان توزيع شد.


حضور گسترده دانشگاهيان پيام نور بيضاء در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نوربيضاء، كاركنان، اساتيد و دانشجويان اين واحد دانشگاهي در سي وپنجمين بهار انقلاب با حضور گسترده همراه با مردم ولايتمدار در راهپيمايي 22 بهمن ماه با انقلاب و آرمانهاي امام راحل تجديد بيعت نمودند و شعار لبيك يا خامنه اي سر دادند .

همزمان با پايان راهپيمايي پرشور 22 بهمن قطعنامه اي نيز قرائت شد.


حضور پرشور دانشجويان ، كاركنان و اساتيد دانشگاه پيام نور داراب در راهپيمايي 22 بهمن

دانشجويان ، كاركنان و اساتيد دانشگاه پيام نور داراب در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور داراب، دانشجويان ، كاركنان و اساتيد در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن همگام با ديگراقشار مختلف مردم شركت كرده و با آرمان هاي بنيان گزار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) تجديد بيعت كردند.




حضور كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور اقليد در راهپيمايي عظيم 22 بهمن 1392

كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور اقليد در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن حضور حماسي داشتند .

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور اقليد كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور اقليد همگام با ساير اقشار مردم ولايت مدار شهرستان اقليد در راهپيمايي عظيم 22 بهمن شركت نموده و با سر دادن شعارهاي انقلابي بار ديگر با امام و شهداي امام بيعت نمودند و انزجار خود را از استكبار جهاني نشان دادند اين مراسم راس ساعت 10 صبح امروز در مسير خيابان امام تا ميدان شهداي شهر اقليد با شكوه هرچه تمام بركزار گرديد .




شركت گسترده كارمندان ودانشجويان استهباني در مراسم راهپيمائي يوم الله 22 بهمن

كارمندان دانشگاه پيام نور مركز استهبان به همراه تعدادي از دانشجويان واساتيد همچون سالهاي گذشته هم صدا با ملت مومن وانقلابي شهرستان استهبان درمراسم راهپيمايي 22بهمن حضوري پر رنگ و باشكوه داشتند وبار ديگر نشان دادند سي و پنج سال توطئه ، تهديد، تحريم، بمباران تبليغاتي وخباثت،گستاخي وبي ادبي مقامات آمريكائي ، درعزم واراده استوار اين مردم بزرگ، اثري نداشته است .در پايان راهپيمايي نيزقطعنامه اي در 10 بند قرائت شد كه در آن ملت ايران بار ديگر برپيمان ناگسستني خود بارهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني(رحمه الله عليه)، وآرمانهاي شهيدان وبيعت دشمن شكن خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي تاكيد كردند.




شركت گسترده كارمندان ودانشجويان استهباني در مراسم راهپيمائي يوم الله 22 بهمن

كارمندان دانشگاه پيام نور مركز استهبان به همراه تعدادي از دانشجويان واساتيد همچون سالهاي گذشته هم صدا با ملت مومن وانقلابي شهرستان استهبان درمراسم راهپيمايي 22بهمن حضوري پر رنگ و باشكوه داشتند وبار ديگر نشان دادند سي و پنج سال توطئه ، تهديد، تحريم، بمباران تبليغاتي وخباثت،گستاخي وبي ادبي مقامات آمريكائي ، درعزم واراده استوار اين مردم بزرگ، اثري نداشته است .در پايان راهپيمايي نيزقطعنامه اي در 10 بند قرائت شد كه در آن ملت ايران بار ديگر برپيمان ناگسستني خود بارهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني(رحمه الله عليه)، وآرمانهاي شهيدان وبيعت دشمن شكن خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي تاكيد كردند.




حضور پرشور دانشگاهيان پيام نور فراشبند در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

دانشجويان، كاركنان و اساتيد دانشگاه پيام نور فراشبند با حضور در راهپيمايي غرورآفرين 22 بهمن حماسه آفريدند

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور واحد فراشبند دانشگاهيان پيام نور اين واحد همچون سال هاي گذشته همراه و همصدا با مردم خدا دوست و انقلابي و هميشه در صحنه شهرستان با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن با ديگر به نداي رهبر معظم انقلاب لبيك گفته و با سردادن شعارهايي چون: گزينه ميز ما مرگ بر آمريكا و گزينه ميز ما مرگ بر اسرائيل، نفرت خود را از آمريكا و اسرائيل جنايتكار نشان دادند و گزينه هاي روي ميز ملت ايران اسلامي را به دشمن اعلام كردند.


بيانيه دانشگاه پيام نور فسا به مناسبت 22 بهمن

بسم االه الرحمن الرحيم 

"و نريد ان‌ نمن‌ علي‌ الذين‌ استضعفوا في‌ الارض‌ و نجعلهم‌ ائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثين‌"

هنگامه طلوع خورشيد تابناك اسلام و پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران كه نشاَت گرفته از نهضت و قيام حضرت اباعبدالله الحسين (ع) است سرآغاز فصل نويني در تاريخ معاصر جهان گشود ، انقلابي كه در مسير الهي وبا رهبري ولايت فقيه آغاز گرديد و در ابتداي قرن حاضر چشم انداز روشن و اميد بخشي را در برابر ديدگان مايوس و حسرت زده بشريت باز كرد ، طليعه فجر صادقي كه الهام بخش حركت هاي حق طلبانه و خيزش هاي عظيم بيداري اسلامي گرديده است .

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در دنياي تاريك و ظلماني مستبكران و ظالمان جهان بود. ملت با ايمان و عدالت‌خواه ايران اسلامي در 22 بهمن 57، با لبيك به مقتداي خويش، خميني كبير(ره)، كاخ ستم و جور طاغوتيان را درهم شكست و حكومتي بر پايه شريعت اسلامي بنا نهاد.

و امروز استكبار جهاني در مقابل نهضت عظيم اسلامي به زانو درآمده اند، سعي دارند با كارشكني ها و دسيسه هايشان ،خوي دد منشانه خويش را بيش از پيش آشكار نمايند . 

اكنون وقت آن است كه در عزمي دوباره با وحدت كلمه و وفاق ملي با حضوري يكپارچه و گسترده با آرمان هاي امام راحل ، شهداي گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجديد بيعت نموده و اعلام انزجار همه جانبه خويش را از استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل اعلام نماييم . 

دانشگاهيان دانشگاه پيام نور فسا، در آستانه سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از همه امت اسلامي به ويژه اساتيد كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور دعوت مي‌كند ضمن حضور فعال در برنامه‌هاي بزرگداشت ايام دهه مبارك فجر با طنين فرياد رساي الله اكبر در شب 21 بهمن ضمن زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام(ره) ،بار ديگر با حضور در راهپيمايي 22 بهمن حماسه‌اي ماندگار از بصيرت و هوشياري انقلابي به يادگار بگذارند.

انتهای پیام 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: