کد خبر: ۲۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

بيانيه دانشگاه پيام نور استهبان به مناسبت يوم الله 22بهمن

"اِنَّ الَّذينَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَيُه‍م و لا هُمُ يَحُزَنُون"

ايام‌الله دهه فجر يادآور حماسه‌هاي عظيم و احساسات جوشان ملت شريف ايران براي رهايي از تاريكي طاغوت و رسيدن به قله‌هاي سراسر نور انقلاب اسلامي است.

در روزهاي سرد زمستان سال 1357 امتِ با ياد خدا به پا خواسته ايران، با گرماي ايمان و با كنار زدن پرده‌هاي ظلمت و تباهي طرحي نو درانداختند و با اخلاص و از جان و دل با امام بيدارشان پيمان بستند كه تا آخرين نفس در راه مجاهدت در دين رسول الله)ص) از پاي ننشينند و اينگونه شد كه "انقلاب اسلامي ايران" به وقوع پيوست. روح الله كبير، مردي از قعر دوران، از تبار رسول الله و از ياران بي بديل و آخرالزماني امام عصر(عج)، مسيح‌وار روح بيداري بر امت اسلام دميد و حالا الحمدالله شاهد گسترش اين بيداري در جهان اسلام هستيم. 

مروري بر كارنامه درخشان نظام مقدس جمهوري اسلامي در طي سي و پنج سال گذشته، خود زمينه شكر اين نعمت بزرگ الهي را فراهم مي‌آورد. كشوري كه در عصر طاغوت از كمترين امكانات علمي و فناوري رنج مي‌برد و براي تهيه ضروري‌ترين كالاهاي مورد نياز خود به بيگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه جانبه، يك به يك پله‌هاي ترقي را مي‌پيمايد.

كشوري كه تا ديروز مي‌بايست برنامه‌هاي قدرت‌هاي استكباري را اجرا كند، امروز با اعتماد به نفس ملي، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود مي‌كشد، و سرانجام كشوري كه بيگانگان مي‌كوشيدند با طرح‌هايي همچون كشف حجاب، اسلام را در آن منزوي كنند، امروز مركز اسلام‌خواهي و اسلام‌دوستي در جهان اسلام است و ارزش‌هاي ديني مهم‌ترين ركن آن به شمار مي‌رود.

در صحنه بين الملل نيز شاهد اوضاع بهم ريخته در كشورهاي اسلامي و درگيرهاي بين مسلمانان هستيم. چه در مصر و چه در سوريه كه همه نشان از توطئه غرب براي جريان بيداري اسلامي مي باشد. برخي انقلاب ها مانند بحرين در بايكوت خبري به سر مي برند و برخي انقلاب هاي ديگر در حال مصادره توسط غرب مي باشند. از سوي ديگر در عرصه جهاني ، برشكستگي اقتصادي بر تمام كشورهاي دنيا سايه انداخته است. لذا شاهد روحيه يأس و نااميدي در تمامي كشورهاي بحران زده هستيم. اما جمهوري اسلامي ايران بالنده تر از هميشه و با سرعت وصف ناپذير قله هاي رشد را يكي پس از ديگري طي مي كند و يكه تاز عرصه پيشرفت در جهان مي باشد. چه در عرصه هاي سياسي، چه نظامي ، چه اقتصادي و چه علمي و فرهنگي. همه اين شرايط سبب مي شود تا اين دوران را پيچ عظيم تاريخي بدانيم. اين سالها، تاريخ ساز خواهند بود. آيندگان خواهند نشست و درمورد عملكرد مردم عصر ما به بحث و بررسي خواهند پرداخت. اما نبايد فراموش كنيم اين حركت ، سي وپنج سال است كه آغاز شده و اين رشد اعجاب آور را كه ايرانيان مسلمان به اتكاي ايمان خود در سي وپنج سال به دست آوردند ، ديگران در طي چند صد سال كسب كردند. اما اكنون آنها به ورطه سقوط افتاده اند ، ولي اسلام عزيز هر روز ندايش جهاني تر مي شود و پيامش عالمگيرتر. اين نيست جز عنايات خدا و درايت رهبران متّقي ايران اسلامي و پشتيباني آگاهانه ملت فداكار ايران.

مادانشگاهيان پيام نور استهبان ضمن حضور پرشور در راهپيمائي يوم الله 22بهمن اعلام مي داريم پيام اصلي اين حضور تجديد بيعت با رهبري است كه نگاهش آرامش قلوب وكلامش مصباح طريق است.واگرچه در كشور مشكلاتي وجود دارد اما ما خط قرمز خود را مي شناسيم واز آن عدول نمي كنيم

وعده ما : راهپيمايي سراسري بزرگداشت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران


بيانيه دانشگاهيان پيام نور سروستان به مناسبت يوم الله 22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحيم

والفجروليال عشر والشفع و الوتر

انقلاب اسلامي طليعه نوراني بود كه در ظلمات شرق و غرب تجلي يافت و امروز سي‌وپنج سال است كه از اين طلوع گذشته و خورشيد انقلاب در اوج خود قرار گرفته است، كشتي انقلاب با طي نمودن مسير پرتلاطم تهديدها، تحريم‌ها و ترورها به سكان‌داري دو ناخداي باخدا و شجاع امروز به ساحل استقلال، پيشرفت و عدالت بيش از پيش نزديك شده و ديگر بيم غرق شدن ندارد؛ چرا كه در مقابله با همه‌ي موانع امروز در شرايط بدر و خيبر است. 

امروز دشمنان اين نظام مستاصل‌تر از هميشه در باتلاقي قرار گرفته‌اند كه با هر تصميمي عليه اين انقلاب در آن فروتر مي‌روند.

امروز علي‌رغم دستيابي انقلاب به اوج قله‌هاي اقتدار، ملت‌هايي چون مصر، ليبي، تونس، بحرين، يمن و ... نيز به بركت اسلام و انقلاب اسلامي بيدار شده‌اند و استكبار را در پيشبرد اهداف شومشان در تنگنا قرار داده‌اند و اين تحقق وعده‌ي خداوند است كه اگر ملتي تقوا پيشه كرد راه برون‌رفت از سختي‌ها را به رويشان مي‌گشاييم. 

امروز مردم در حالي سي‌وپنج سالگي انقلاب‌شان را جشن مي‌گيرند كه بيش از گذشته به آرمان‌ها و اهداف انقلاب پايبند و اميدوار شده و اين به فرموده سكان‌دار انقلاب، يكي از عوامل اقتدار نظام است. 

حماسه حضور مردم در يوم‌الله 22 بهمن بار ديگر اين اقتدار را در مقابل ديدگان به خواب زده سردمداران استكبار به نمايش خواهد گذاشت.

ما دانشگاهيان دانشگاه پيام نور سروستان ضمن دعوت از آحاد مردم براي حضور دندان‌شكن در روز 22 بهمن جهت تجديد پيمان با آرمان‌هاي اسلام، امام و انقلاب اعلام مي‌داريم كه تا آخرين نفس چون شهيدان علي‌محمدي، رضايي‌نژاد، شهرياري و احمدي روشن‌ها راه پيشرفت و توسعه كشور را در پرتو اسلام ناب محمدي ادامه خواهيم داد.

والسلام علي من اتبع الهدي




بيانيه دانشگاه پيام نور نودان به مناسبت دهه فجر

سلام بر مطلع فجر كه با آمدن خويش غل هاي سنگين را از گردنمان فرو ريخت ، زنجيرها را از دست و پايمان گسيخت ، كمرهاي خميده مان را راست ‏نمود ، بر لب هاي پژمرده مان شكوفه هاي تبسم نشاند ، در قلب هاي سوخته مان گلبوته هاي عشق و اميد روياند و بر گونه هاي زردمان گلخنده هاي سرخ را نمودار ساخت.

دهه مبارك فجر به فضل خداوند رحمان براي 35 سال متوالي فرا رسيد و يكبار ديگر جانهاي پاك مردم اين ديار را سرشار از عطر يكتاپرستي ساخت تا باز هم يكدل و يكصدا بانگ «استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي» را سر دهند.

22 بهمن سي و پنجمين سالگرد بهار انقلاب، نقطه عطف همبستگي، وفاق، وحدت و اقتدار و عظمت ملت يكپارچه و بزرگ ايران اسلامي و بيداري اسلامي ملت هاي مسلمان جهان است ،كه خود را به جهانيان نشان خواهد داد و پيام همدلي و وفاداري به آرمان هاي امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي و تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانيان ميرساند. 

دهه فجر يادآور حماسه جانبازي و سلحشوري جوانان غيرتمندي است كه با نام پاك خداي تبارك و به فرمان امام بزرگوار خويش با مشت هاي گره كرده به ميدان آمدند تا شاهد شكوفايي دوباره اسلام باشند و پايه هاي ستمشاهي جباران را فرو ريزند.

در هنگام انقلاب ، نيلوفر دست ها به هم پيچيدند و گل واژه هاي رهايي و آزادي در هم آميختند و گلبانگ بلند انقلاب را بر مناره هاي شهر عشق سردادند و آنگاه عشق درخشيدن گرفت و خورشيد رهايي ، آزادانه بر بيداري نسل ها طلوع كرد و در فصل انقلاب ، درخت استقلال و آزادي به شكوفه هاي فجر نشست.

دانشجويان ، اساتيد و كاركنان دانشگاه پيام نور واحد نودان با گراميداشت 35 سال افتخار آفريني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، ضمن حضور پرشور در مراسم جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي و بخصوص راهپيمايي عظيم 22 بهمن ، همه دلسوزان ايران اسلامي را به حضور گسترده در اين راهپيمايي دعوت كرده و با رد حركت هاي افراطي و شعارهاي انحرافي و ساختارشكن در اين روز و هر زمان ديگري تأكيد مي كند كه شعار «استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي» مناسب ترين شعار براي يادآوري و احياي آرمانها و اهداف اصيل انقلاب اسلامي مردم ايران در اين روز مبارك است.


 




بيانيه دانشگاه پيام نور آباده طشك

والفجر وليال عشر

22 بهمن هر سال ، يادآور انقلابي است كه سرمايه هاي مردمي هستند از جنس گوهري گرانبها كه در سال 57 با مديريت و هدايت معنوي و هوشمندانه آن مرد بزرگ قرن حضرت امام خميني (ره) بعد از سالها مبارزه و تلاش با حكومت استبداد به پيروزي رسيد . انقلابي كه با شعر انقلابي و ديني (فقط جمهوري اسلامي ايران ) بنا نهاده شد و بذر اميد و تكامل را با آن سخن حكيمانه پيرجماران كه انقلاب ايران انفجار نور است در سراسر جهان و خصوصا دلهاي پاك مستضعفان و خاصه مسلمانان زنده كرد و به حول و قوه الهي ، حال كه 25 بهار سبز و دلنشين اين نهضت عظيم حسيني را طي مي كنيم ، با همه ي ددمنشي هاي استكبار جهاني و زورگويان تاريخ،آن نور اميد بر كره خاكي نورافشاني كرد و همه چشمها را به خود جلب نمود و امروز اين انقلاب كه مرداني بس بزرگ و افتخار جان فشاني جهت رشد و بالندگي آن را داشتند به عنوان يك الگو در سراسر سپهر هستي مورد توجه قرار گرفت و به سرعت با عنايت حضرت ولي عصر (عج) و رهبري آن سلاله پاك پيامبر (ص) و حضور و اتحاد مردم شريف ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف به پيش مي رود .

ما كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور آباده طشك ضمن تبريك فرا رسيدن سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آرزوي بالندگي و پيشرفت هر چه بيشتر كشور عزيزمان ايران اسلامي ، در اين برهه ي حساس از زمان بر خود فرض مي دانيم كه به همراه سيل عظيم و باشكوه امت خداجوي و با بصيرت ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن شركت نمائيم و به دنيا خصوصا استكبار جهاني اعلام نمائيم كه ما سرباز ولايتيم و به نداي امام خامنه اي (مد ظلله العالي ) لبيك خواهيم گفت و انشاءاله يك بار ديگر چشم جهانيان را خيره خواهيم ساخت .




بيانيه دانشگاه پيام نور مركز ممسني

بسم الله الرحمن الرحيم

<<ان الله يغير مابقوم حتي يغيروا ما با نفسهم>>

امت آگاه، ملت شريف ايران اسلامي و جامعه ي دانشگاهي دانشگاه پيام نور؛

انقلاب اسلامي ايران در سال1357، نقطه عطف تاريخي وسرآغاز دوران جديدي در تاريخ جهان است. اين انقلاب، پايان دهنده دوران فرودستي و تحقير شرق ودنياي اسلام در برابر استعمار وسلطه گري غرب و آغازگر عصر بيداري، خودباوري و بازگشت به خويشتن اسلامي مسلمانان بوده است؛ بطوريكه خيزش هاي انقلابي موسوم به <<بيداري اسلامي>> با الگو قرار دادن انقلاب اسلامي ايران ويك هم زاد پنداري، در راستاي شكل گيري يك خاورميانه جديد با محوريت ايران اسلامي قرار دارد كه در جهت ايفاي نقش طبيعي خود به عنوان << بهترين امت>> تلاش مي كند. بدون شك، انقلاب اسلامي ايران يكي از موثرترين تحولات در دهه هاي اخير خاورميانه محسوب مي شود وروح وانديشه اين انقلاب در بساري از تحولات منطقه اي به طور چشمگيري تاثير گذار بوده است. طبيعتا آمريكا به عنوان يك قدرت هژمون، ايران را در منطقه خاورميانه رقيب سرسخت خود مي بيند و همواره تلاش دارد، جنبش هاي خاورميانه كه معروف به روند بيداري اسلامي هستند را به مسير دلخواه خود هدايت كند؛ ازاين رو با جهت دهي و همكاري رژيم صهيونيستي در هر شرايطي براي ضربه زدن به امت اسلام تلاش مي كنند و با آخرين توان خود سعي دارند ملت هاي مسلمان را منحرف نمايند. قدرت هاي زورگويي كه بر غصب واشغال بنا شده اند و در بيداري اسلامي نيز، موضع خود را تغيير نداده و اهداف شوم خود را دنبال مي كنند؛ غافل از آنكه ديپلماسي فعال ايران با حمايت ملت شريف و راهنمايي هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مي تواند امكان بهره برداري هرچه بيشتر از اين فرصت ها را به وجود آورد و تهديدها را نيز مهار و آنها را به فرصت هاي استثنايي تبديل كند.

دانشگاه پيام نورضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر ايران اسلامي، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد.

وعده ما: راهپيمايي سراسري بزرگداشت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي سه شنبه 22 بهمن 1392




بيانيه دانشگاهيان پيام نور كازرون بمناسبت ايام ا... دهه مبارك فجر

روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون بمناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بيانيه اي صادر نمود.

در بخشي از اين بيانيه با اشاره به سخنان امام راحل كه فرموده است: انقلاب ما ريشه در انقلاب و قيام عظيم سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) دارد، آمده است: به يقين مي توان گفت كه تنها رمز موفقيت اين نظام و حكومت اسلامي در پيمودن راه والاي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) بوده است. زيرا اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيز برگرفته از قرآن و اهل بيت (ع) است و رمز موفقيتش در پيروي و تبعيت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامي ايران حضرت امام (ره) و ولي امر مسلمين حضرت آيت الله امام خامنه‌اي(مدظله العالي) ‌بوده ‌است. 

آري، دهه مبارك فجر سر آغاز طلوع خورشيد درخشان انقلاب اسلامي در افق زيبا و پهناور ايران اسلامي است، آغاز اين دهه مبارك، روز ديدار پرشكوه مردم ايران با بنيانگذار جمهوري اسلامي است كه با استقبال ميليوني اقشار مختلف، صفحات درخشاني از تاريخ ملت ايران را ثبت كرد. دهه فجر سي و پنجمين سالگرد بهار انقلاب اسلامي، فرصت گرانبهاي يادآوري دلاور مردي ها و سلحشوري هاي ملت ايران اسلامي و مبارزات مردم آزادي خواه در برابر حاكميت استبداد و سلطه خارجي است. در واقع ايم ا... دهه فجر ياد آور خروش مقدس ملت غيور ايران بر عليه ظلم و ستم طاغوت زمان و خلق حماسه اي ماندگار و ايجاد انقلاب و تحولي عظيم در نظام فكري حاكم بر جهان بود كه به رهبري خميني كبير (ره) در تاريخ ثبت شد.

مردمي كه باجانفشاني و از خود گذشتگي، طنين استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را به گوش جهانيان رساندند و پس از طي دشواريهاي فراوان با پيروي از فرامين معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) اقتدار خويش را به نمايش گذاشتند. حضور پر شور مردم و همراهي آنان در سي و پنج سال فراز و نشيب رويدادهاي انقلاب، حديث ماندگاري است كه خواب را از چشمان مستكبران عالم ربود و پريشاني را براي آنان به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامي ايران، زنجير هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي و زنجير استبداد يك حكومت دست نشانده را از هم گسست و زندگي، نشاط و ايمان مردم را به آنها باز گرداند و ما امروز يك ملت زنده هستيم. انقلاب اسلامي ايران كه امروز به عنوان منادي راستين اسلام ناب محمدي(ص) در سرتاسر گيتي است، نيازمند پاسداري است. اگر اخلاص و مجاهدت و فداكاري بي نظير ملت ايران نبود، نه طعم شيرين پيروزي در جنگ تحميلي چشيده مي شد و نه انقلاب اسلامي به سي و پنج سالگي مي رسيد.

بي ترديد شيطنتي كه امروز نظام استكباري به آن دامن مي زند، موضوع تحريم شريان اقتصادي ايران است كه احساس مي كند با چنين حركتي مي تواند، ملت ايران را ناكارآمد و در صحنه هاي مختلف مأيوس و نااميد جلوه دهد، اما مردم هميشه در صحنه ايران، با رهنمود هاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي اين روزها را نيز پشت سر مي نهاد و توطئه مستكبران و جهانخواران را خنثي مي نمايد. 

دانشگاهيان پيام نور كازرون ضمن گراميداشت و تبريك ايام ا... دهه فجر، از ملت آگاه و هوشيار و مومن ايران اسلامي دعوت مي‌نمايد تا همچون هميشه با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در مراسم هاي ايام ا... دهه فجر حضوري چشمگير داشته باشند.


 


بيانيه دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ

تقارن ايام ا... دهه فجر و مواليد خجسته ماه ربيع و هفته وحدت، ياد آور فرو افتادن طاق كسري و بر هم خوردن هيمنه قدرتهاي پوشالي و الهام بخش حركتهاي عظيم و پرخروش ملتهاي آزاده و آغاز بيداري اسلامي، گرامي باد.

حمد و سپاس خداوند متعال را كه پس از سالها، به فضل الهي حقانيت حركت جمهوري اسلامي ايران آشكار شده و شعارهايي كه تا ديروز بر زبان ملت ايران جاري بود، امروز اقصي نقاط گيتي را در بر گرفته و نظام اسلامي به عنوان كانون تحولات جهان در اين برهه حساس از تاريخ بدل گرديده و به عنوان پرچمدار ملتهاي آزاده، مرزهاي علمي، فناوري و پيشرفت و توسعه و عدالت و آباداني را در نورديده و سمبل حركتهاي رهايي بخش در سراسر جهان گرديده است.

و اين مهم ميسر نگرديده، جز در پرتو عنايات حضرت حق و رهبري امام راحل و جانفشاني شهداي عزيز در سايه رهبري داهيانه نائب امام زمان(عج)، حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و وحدت و همدلي و بصيرت مردم انقلابي ايران اسلامي.

ما، اعضاي دانشگاه پيام نور واحد ششده و قره بلاغ اعم از دانشجويان ، اساتيد و كاركنان ، ضمن اعلان بيعت مجدد با آرمانهاي امام راحل و شهداي عزيز و رهبر معظم انقلاب، همچنان بر سر پيمان خود با ولّي زمان پا برجا بوده و تلاش مي كنيم تحت ظل عنايات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري، آينده روشني را براي ايران اسلامي به نظاره بنشينيم.

و در پايان اعلام مي كنيم حضور حماسي آحاد مردم انقلابي به ويژه مردم ولايتمدار و بصير استان فارس در مناسبتهاي انقلابي و به ويژه حضور پر شور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، همراه با انتخاب كانديداي اصلح، چشم فتنه گران داخلي، منحرفين و خواص مردود و ساكتين و اربابان خارجي آنها را كور خواهد نمود. ان شاءا...

انتهای پیام224224
نام:
ایمیل:
* نظر: