يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۲۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۸
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس :
فارس مصادف با روز بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی میزبان آزمون مسابقه تفسیر قرآن کریم می شود.

 به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ بیان داشت: با همکاری اعضاء کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان شیراز در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسابقه تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد

همتی افزود: کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان شیرازبا تکیه بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «قرآن اساس اسلام و اساس هر حرکت و نهضت و بنای جدید انسانی است» و نیز با توجه به میزبانی شهر شیراز جهت برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم که در اول اسفند ماه می باشد، محور برنامه ها و جشن های دهه فجر امسال را قرآن قرار داده است.

وی ادامه داد: مسابقه تفسیر قرآن کریم در شهرستان شیراز و با عنوان «مسابقه تفسیر قرآن کریم بزرگداشت پیروزی ملت اسلامی و یادمان شهدای انقلاب اسلامی» انجام می شود و در پایان به قید قرعه به 36 نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

وی مهلت ثبت نام در مسابقه فوق را تا پایان بهمن ماه و زمان آزمون را 22/12/92 مصادف با روز بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت.

همتی در پایان گفت: متقاضیان جهت ثبت نام یا دریافت منبع آزمون می توانند به دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 09390757629 تماس برقرار کنند

نام:
ایمیل:
* نظر: