کد خبر: ۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
گزارش تصویری
با مجوز فدراسيون ورزشهاي رزمي جمهوري اسلامي ايران و تاييد وزارت ورزش و جوانان ايران پیکارهای رزمی قهرمانی کشور در رشته دفاع شخصي ( سبك آرنيس ) و بزرگداشت ایام الله دهه فجر، برترین های خود را در بخشهای تیمی و انفرادی فرم و مبارزه در سمنان شناخت.

این رقابتها که با شرکت ۱۳۰ رزمی کار از هفت استان کشور و به مدت دو روز در خانه تکواندوی سمنان برگزار شد، در بخش تیمی زنجان مقام اول و آذربایجان غربی دوم و تيم بسيج ورشكاران فارس مقام سوم را کسب نمودند .

تیم بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس با سرپرستی مهندس یاسر شیخی و مربیگری مهندس محمد حامد شیخی و یک تیم مقتدر داوری به نمایندگی تیم دفاع شخصی (آرنیس) فارس در این مسابقات حضور پیدا نمود .

در پایان مسابقات امیرحسین بختیاری در رده نونهالان در بخش فرم (چوب بلند)،امین میرزایی در رده نونهالان فر م (۱۰ ضربه)،حبیب کشاورز در رده بزرگسالان فرم(۱۲ ضربه)و در بخش مبارزات تاتامی اسپورت سعید گیلانی در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم (رده بزرگسالان) عناوین برتر را برای تیم استان فارس و در بخش انفرادی کسب نمودند .

در پايان مسئول كميته دفاع شخصي هيات ورزشهاي رزمي استان فارس از تلاشها و زحمات صادقانه جناب سرهنگ فلاح و آقاي عزيزاللهي كه در اعزام اين تيم همكاري نمودند كمال تشكر را داشتند.







نام:
ایمیل:
* نظر: