کد خبر: ۲۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
فرمانده سپاه عشایر فارس خبر داد:
فرمانده سپاه عشایر فارس، هدف از اجرای این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارائه الگوهای عملی و رفتاری از آرمان ها و ابلاغ پیام والای شهیدان به مخاطبان خصوصاٌ نسل جوان عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار بسیج عشایر از فارس؛ " محمدی زاده" فرمانده سپاه عشایر فارس، از برگزاری دومین یادواره شهدای عشایر استان فارس در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

وی افزود: این یادواره به منظور ترویج فرهنگ والای ایثار و از خود گذشتگی، بالا بردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و گسترش فرهنگ دینی در بین جامعه عشایر، برگزار می شود.

فرمانده سپاه عشایر فارس، هدف از اجرای این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارائه الگوهای عملی و رفتاری از آرمان ها و خط مشی زندگی آنان و سیراب نمودن مستمر جامعه با نور عطر شهدا و ابلاغ پیام والای شهیدان به مخاطبان خصوصاٌ نسل جوان عنوان کرد.

محمدی زاده تصریح کرد: یادواره شهدای عشایر طوایف شش بلوکی، عمله و کشکولی کوچک، پنج شنبه هشتم اسفند ماه در حسینیه سیدالشهدا شهرستان فیروزآباد، با مداحی حاج کاظم محمدی و با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران، بسیجیان عشایر و... از ساعت 14 الی 17 برگزار میگردد.

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: