جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۲۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۹
سید محمود انوشه:
مهاجرت هایی که از طوایف مختلف صورت گرفته در حافظه ی فرهنگی فارس هضم گردیده و با فرهنگ اصیل احیا شده که اطمینان دارم این فرهنگ تا سال های سال ادامه خواهد داشت و در خاطره ها، اثری جاودان برای نسل های آینده به یادگار می گذارد

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از روایط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، سید محمود انوشه: رموزفرهنگی وآداب و رسوم مردم فارس وشهروندان شیرازی اصالت دارد وابعادموفقی از سبک زندگی را درطول نسل های متمادی ازخودنشان داده است.

دوازدهم بهمن ازساعت 16 تا 19 نشستی توسط موسه فرهنگی هنری یاوران سیاره فرهنگ زمین ومجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، درراستای رموزوسبک زندگی موفق باحضورسید محمود انوشه دکترای روانشناسی در خیابان ساحلی، مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز"جهاددانشگاهی سابق" برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس، محمود انوشه دراین گردهم آیی به بیان رمزهای موفقیت در دوران تجردوهمچنین زندگی خانوادگی با بیان اخطار ها، توصیه ها، اولتیماتوم ها می پردازد و پیام هایی راکه می تواند به عنوان اندیشه ای نو راهگشای زندگی مخاطبان باشد، موردنقدوبررسی قرارمی دهد.

سید محمودانوشه؛ که دارای تحصیلات دکترای روانشناسی است، می گوید: 20 سال تدریس در دانشگاه های تهران رابه تالیفاتی از قبیل " بهشت با سند منگوله دار" " دو دریچه " " کمال یافتگان عصر جدید" " ازدواج موفق خانواده موفق" " عشق حقیقی عشق مجازی" " عشق درمانی" " مدیریت زندگی موفق" و" مهندسی ذهن و زمان" گذرانده است.

وی بیش از 3000 سخنرانی در سطح کشور برگزار کرده که دو برنامه به صورت عمومی در سال های 86 و 91 در شیراز وبیش از 18 سال مطالعات تخصصی در حیطه روانشناسی خانواده داشته است.

این محقق وپژوهشگر، بیان داشت: دغدغه های حرفه ای و اندیشه هایش به هیچ فرقه یا جناحی گرایش نداشته زیرامطالعه درباره سرفصل های زندگی جوامع امروزی مجال این کار را به وی نداده است.

سید محمودانوشه درباره انتخاب شیرازبرای این برنامه گفت: از آنجایی که کودکی و نوجوانی را در شیراز سپری کرده و بیش از 18 سال مطالعات تخصصی درباره استان فارس داشته است و به فرهنگ و آداب و رسوم مردم شیراز آشنایی کامل دارد این شهر را جهت این موضوع انتخاب نموده است.

وی به "بزرگترین فاجعه در خانواده یعنی شکستن قلب زن و غرور مرد" به عنوان موضوع اصلی این همایش اشاره داشت وابرازامیدواری کردتاسرفصل ها و موضوعاتی که در این همایش مطرح می شودبتواندانتظارات مخاطبان و نحوه انتقال به غیر متخصصان را برطرف کرده و از آنجایی که با بیانی شیوا و ساده به موضوع همایش پرداخته می شودمخاطبان با استفاده از مطالب این همایش سرمشقی جدید برای برنامه ریزی زندگی آتی خود و خانواده داشته و با گام برداشتن به سمت آینده ای نوین نظاره گر موفقیت در زندگی خود باشند.

انوشه بااعتقاد براینکه بعد از سخنرانی مردم خود باید در رابطه با اثر گذار بودن موضوع تصمیم گیرنده باشند و اظهار نظر کنند، گفت: مهاجرت هایی که از طوایف مختلف صورت گرفته در حافظه ی فرهنگی فارس هضم گردیده و با فرهنگ اصیل احیا شده که اطمینان دارم این فرهنگ تا سال های سال ادامه خواهد داشت و در خاطره ها، اثری جاودان برای نسل های آینده به یادگار می گذارد.

گفتنی است، مراسم یادشده توسط موسسه فرهنگی هنری یاوران سیاره فرهنگ زمین به شماره ثبت 2359 با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و به مدیر عاملی رسول زیاد، مدیر مسئولی محمدحسین تولایی، عضو هیئت مدیره زهرا توانگر نسب و داود هدایت قائم مقام مدیر عامل، برگزارمی شودکه دراین میان حمایت کنندگانی چون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون؛ ماهنامه فرهنگی جهان امروز و کانون مشاوره قبل از ازدواج بهار نکو نیز همراهی کرده اند.

شایان ذکراست، نحوه تهیه کارت ورودی نیز ازطریق آدرس الکترونیکی، www.Honaremelli.com ویا دفترفخرآباد خیابان بهار به شماره 8201779-09398139969 وهمچنین نبش ستارخان ساختمان صد گل 5-6493092 و روابط عمومی 093978139969 ویژه دانشجویان، اساتید دانشگاه ها ، فرهنگیان وخانواده معظم شهدا و ایثارگران؛ ارائه می شود.

هم اندیشی"رموزوسبک زندگی موفق" ازساعت 16 تا 19 و دوازدهم بهمن 92 درخیابان ساحلی مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز"جهاددانشگاهی سابق" اجراخواهدشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: