کد خبر: ۲۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
با حضور رئیس مجلس
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از برگزاری همایش بزرگداشت علامه علی دوانی با حضور رئیس مجلس در 21 و 22 اسفند ماه جاری در کازرون خبر داد.



خبرگزاری فارس: همایش بزرگداشت علامه علی دوانی در کازرون برگزار می‌شود

به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از خبرگزاری فارس  همایش بزرگداشت مرحوم علامه علی دوانی استاد برجسته حوزه و دانشگاه، محقق و تاریخ‌نگار کشور با حضور شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و استانی بعد از نماز مغرب و عشای 21 اسفند ماه جاری در مصلای نماز جمعه کازرون آغاز و در صبح 22 اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر ادامه می‌یابد.

این همایش به منظور تبیین ویژگی‌های علمی و ابعاد شخصیتی مرحوم علامه دوانی میان نسل جوان، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با همکاری ستاد بزرگداشت علامه دوانی در کازرون برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از برگزاری محفل ادبی و شعرخوانی با حضور شعرا و نویسندگان برجسته شهرستان کازرون عصر روز 22 اسفند ماه در زادگاه آن مرحوم در روستای دوان خبر داد و گفت: مرحوم علامه دوانی افزون‌بر 110 جلد کتاب در قالب تألیف، ترجمه و تحقیق دارد که برای معرفی آن نمایشگاه کتاب از آثار آن مرحوم و دیگر نویسندگان شهرستان کازرون در حاشیه محل برگزاری همایش در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برپا می‌شود.

خنشا تصریح کرد: مرحوم علامه علی دوانی در سال 1308 در روستای دوان در شش کیلومتری شمال کازرون به دنیا آمده و در سال 1385 دار فانی را وداع گفت و پیکر مطهر آن مرحوم در جوار حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: