کد خبر: ۲۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
توسط مرکز تربیت بدنی سپاه فجر فارس
اولین دوره آموزش مدیریت اماکن ورزشی بسیج استان جهت مدیران بسیجی مجموعه های ورزشی 9 دی و صالحین درسطح استان، به میزبانی مرکز تربیت بدنی سپاه فجر فارس در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت سپاه ثار الله (ع) برگزار گردید.

سردار غیب پرور : لزوم تدوین و ابلاغ چارچوب اجرایی ارزشهای اسلامی جهت مدیریت و اداره اماکن ورزشی سپاه


مراسم افتتاحیه دوره با سخنرانی سردار گزنی جانشین محترم فرماندهی سپاه فجر استان فارس آغاز شد. ایشان به افزایش چشم گیر سرانه فضا های ورزشی استان نسبت به قبل از اجرای پروژه ساخت سوله های ورزشی 9 دی و صالحین اشاره نموده و بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی در این مجموعه ها تاکید نمودند.

این همایش از تاریخ 1392/12/5 لغایت 1392/12/6 با حضور 260 نفر از خواهران و برادران بسیجی استان فارس و با دعوت از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین و سپاه فجر برگزار گردید.


سرهنگ فلاح مسئول محترم مرکز تربیت بدنی سپاه فجر اظهار داشتند : این دوره ها با موضوع مدیریت اماکن ورزشی برای اولین بار در سطح کشور به منظور ارتقاء سطح علمی و عملی مدیران اماکن ورزشی سپاه فجر و همچنین ارتقاء سطح کیفی ورزش سپاه استان برگزار گردید . در پایان ایشان از فرمانده محترم سپاه فجر که با تدبیر و درایت خود همواره حامی ورزش بسیج و بسیجیان ورزشکار بوده اند تشکر نمودند.


سردار بوعلی مشاور ارشد محترم فرمانده سپاه فجر استان که در این همایش حضور داشتند گزارش جامعی از نحوه ساخت ،تکمیل ، افتتاح و بهره برداری از سالن های ورزشی بیان نمودند.


تشریح برنامه های همایش توسط دبیر اجرایی همایش

در طی مراسم افتتاحیه، مهندس زارع مهذبیه دبیر اجرایی این همایش به تشریح برنامه ها و سر فصلهای آموزشی دوره مدیریت اماکن ورزشی مورد نظر سپاه فجر فارس پرداختند. ایشان همچنین در مراسم اختتامیه آمارهایی در مورد تعداد شرکت کنندگان به تفکیک هر ناحیه و تعداد سوله های صالحین و 9دی بهره برداری شده در سال 92 به تفکیک هر ناحیه، به سردار فرمانده محترم سپاه فجر ارائه دادند.


سردار دکتر غیب پرور فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس در مراسم اختتامیه این همایش ضمن تشکر از از زحمات سرهنگ فلاح و همکاران ایشان در برگزاری این همایش بر ادامه روند آموزش و ارتقاء سطح علمی بسیجیان در حوزه ورزش و مدیریت ورزشی تاکید نمودند.ایشان اظهار داشتند این سالن ها به صورت چند منظوره بوده که با اولویت ورزش جهت ورزشکاران بسیجی ساخته و راه اندازی شده اند. در ادامه با تاکید بر خود اتکا بودن در اداره این اماکن و پرهیز از نگاه مادی ، استفاده از این اماکن را برای بسیجیان رایگان دانستندو تنها مبلغی جزئی برای حفظ و نگهداری آنها ، که آن هم با نظر و ابلاغ مستقیم جناب سرهنگ فلاح باشد . ایشان همچنین بر تدوین و ابلاغ چارچوب اجرایی ارزشهای اسلامی در اداره اماکن ورزشی تاکید کردند.

انتهای پیام/224224




نام:
ایمیل:
* نظر: