جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۳:۰۱
کد خبر: ۲۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه مقاومت زینب کبری (س) سوریان بوانات به یاد و نام شهدا هفت سین چیدند.

به گزارش تنویرتنویر به نقل از " حرف رسا "  : با نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) حلقه های شجره طیبه صالحین این پایگاه در حسینیه امام صادق (ع) جمع شده و به یاد و نام شهدا سفره هفت سین پهن کردند.

این مراسم قرار بود بر سر مزار شهدا برگزار شود اما بدلیل نا مناسب بودن شرایط جوی و بارش باران در حسینیه امام صادق (ع) برگزار شد.

حلقه های شهیدان : سردار شهید رنجبر - شهید رضا رمضانی - شهید علیرضا جمالی - شهید حسین ایزدی - شهید علیرضا رضایی و شهید محمد شبان با حضور اعضا به یاد جبهه ها و شهدا چفیه ای پهن کرده و به نام هر حلقه و شهید یک سفره هفت سین با خلوص نیت چیدند تا سال جدید را با نام شهدا شروع کنند.

حجت الاسلام برزگر نیز به بیان ابعاد شخصیتی شهدا و جایگاه شهید و شهادت در دین اسلام سخن گفت و اظهار داشت : عزیزان ما به شهدا نیاز داریم تا دستمان را بگیرند و از لغزش ما جلوگیری کنند حتی در روز قیامت نیز به داد ما خواهند رسید، آنها هرچه داشتند برای حفظ کیان و ناموس مملکت در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند حال نوبت ماست تا این علم را برافراشته نگه داریم تا کسی جرات تعدی به ایران را پیدا نکند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: