يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۷:۴۵
کد خبر: ۲۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
الهام وزارتی مسئول تعلیم و تربیت بسیج هنرمندان فارس :
مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج هنرمندان فارس در آئین تجلیل از برگزیدگان شجره طیبه صالحین به عنوان مسئول برتر تعلیم و تربیت بسیج اقشار استان فارس در سال 92 انتخاب شد.
به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از صالحین ، اختتامیه جشنواره شجره طیبه صالحین بسیج سپاه فجر فارس با عنوان آئین تجلیل از برگزیدگان شجره طیبه صالحین روز دوشنبه 26 اسفندماه در مجموعه فرهنگی امام علی (ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار گردید.
این مراسم با حضور حضرت آیت الله حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان ، فرمانده ارشد سپاه فجر فارس سردار غیب پرور، حجت الاسلام رضایی معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس ، جمعی از مسئولین سپاه و بسیج و بیش از 700 نفر از بسیجیان ، سرگروه ها، مربیان ، فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت بسیج از سراسر استان برگزار شد که در این مراسم از خواهر الهام وزارتی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج هنرمندان فارس به عنوان برترین مسئول تعلیم و تربیت بسیج اقشار استان فارس تجلیل گردید و با اهدا کمک هزینه سفر حج عمره بمبلغ 5.000.000 ریال به ایشان مورد تقدیر قرار گرفت.


خواهر بسیجی الهام وزارتی عضو فعال ، سرگروه و مربی شجره طیبه صالحین سازمان بسیج هنرمندان فارس است که به مدت دو سال با زحمات بی شائبه در جهت تعلیم ، تربیت و آموزش هنرمندان بسیجی فعالیت می کند.

طی این مراسم حجت الاسلام رضایی دبیر جشنواره ضمن بیان توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری و روند اجرائی جشنواره به ایراد سخنانی پیرامون نحوه داوری پرداخت و افزود : برای انتخاب افراد برتر و برگزیده در هر مقام بین 6 الی 10 کاندید وجود داشت که با بازرسی و سرکشی و ارزیابی میدانی با چند مرحله داوری توسط چند گروه داور افراد در سه رده به عنوان رتبه های اول، دوم و سوم انتخاب شده و به جشنواره کشوری معرفی گردیده اند.
در ادامه مراسم سردار غیب پرور و همچنین آیت الله حائری هرکدام جداگانه در مورد شجره طیبه صالحین و کیفی سازی حلقات صالحین و بهره گیری از قالب های مختلف مانند ورزش و هنر جهت ارتقاء کیفی حلقات صالحین سخنرانی کردند و با تاکید بر حفظ کمیت حلقه ها ابراز امیدواری کردند که بتوانیم در این استان حلقه های شجره طیبه صالحین را طوری اداره کنیم که مورد رضایت رهبر معظم انقلاب باشد.
در پایان بیش از30 نفر ازسرگروه ها ، مربیان و فرماندهان پایگاه ،حوزه و ناحیه و مسئولین تعلیم و تربیت بسیج از کل استان به عنوان برگزیدگان معرفی شدند و با اهداء هدایایی از جمله کمک هزینه سفر های زیارتی حج عمره ، عتبات عالیات و مشهد مقدس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
این همایش با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در حسینه عاشقان ثارالله (ع) و صرف نهار به پایان رسید
نام:
ایمیل:
* نظر: