دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
به مناسبت تلاقی روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛
به مناسبت تلاقی روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و با همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و هیئت عاشقان ثارالله جنت شهر بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در این شهر برپا شده است
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، به مناسبت تلاقی روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و با همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و هیئت عاشقان ثارالله جنت شهر بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در این شهر برپا شده است.

سروان پاسدار محمد رنجبر افزود: با توجه به تلاقی 13 نوروز با ایام فاطمیه دوم باید به گونه‌ای عمل شود که حرمت فاطمی در محافل حفظ شود. و بسیجیان حوزه شهید چمران جنت شهر از ایام فاطمیه اول تاکنون با برپایی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در مسیر مسافران نوروزی حال و هوای فاطمیه را حاکم نمودند.

جانشین حوزه مقاومت بسیج شهید چمران جنت شهر با بیان اینکه مردم باید در ایام فاطمیه حزن فاطمی را بر دل داشته و در رفتارهای خود نیز آن را نمود بخشند، گفت: اهتمام به ارزش‌های معنوی در هر برهه و زمانی خصوصاً ایام دینی، از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به امر ولایت در مباحث تبلیغی ایام فاطمیه تصریح کرد: یکی از مواردی که باید مورد عنایت قرار گیرد بحث ولایت است چراکه حضرت زهرا(س) در راه ولایت به شهادت رسیدند که بسیاری از افراد از این بحث مهم غافل هستند.

این نمایشگاه از فاطمیه اول برپا شده است.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: