شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج از اجرای بیش از 500 برنامه در زمینه های مختلف توسط این نهاد در سال 92 خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج از اجرای بیش از 500 برنامه در زمینه های مختلف توسط این نهاد در سال 92 خبر داد.

به گزارش تنویر از خنج، سرهنگ همتی سروستانی ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به نامگذاری سال 92 که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج با محور قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی، برنامه های قابل توجهی اجرا نمود.



وی ادامه داد: سپاه شهرستان خنج در سال گذشته، بیش از 500 برنامه در زمینه های مختلف انجام داد که این برنامه ها با حمایت همه جانبه مردم و مسئولین شهرستان صورت گرفت.

فرمانده سپاه خنج افزود: در زمینه فرهنگی، از ابتدای سال گذشته برنامه هایی همچون برگزاری نشست های روشنگری ویژه انتخابات و حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری، انجام شده است. اعزام کاروان های زیارتی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، دیدار با مقام معظم رهبری و همچنین اعزام کاروان های سیاحتی زیارتی و راهیان نور نیز، جمعاً با تعداد 2000 نفر، از دیگر اقدامات انجام شده این ناحیه می باشد.

سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سال گذشته، برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای ولایتمدار اهل سنت استان فارس در شهرستان خنج بود که این رویداد بزرگ فرهنگی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج، اجرا گردید.

وی در ادامه افزود: برگزاری تمامی مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهرستان و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه مبارک فجر، از دیگر برنامه های محوری و فرهنگی این ناحیه در سال 92 می باشد.

فرمانده سپاه خنج در ادامه گفت: سپاه شهرستان در سال گذشته در زمینه مهندسی نیز برنامه های مختلفی اجرا نمود که شامل بهره برداری از 9 پروژه عمرانی شامل 5 پایگاه مقاومت، 2 حوزه و 2 سالن فرهنگی ورزشی بود. کلنگ زنی سالن های ورزشی شهید قاسمی باغان شهدای سده نیز، از دیگر برنامه های اجرایی سال گذشته می باشد.

سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سال گذشته، پیگیری، تکمیل و تجهیز درمانگاه محمد رسول الله (ص) بود که ان شاءالله در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این درمانگاه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با همکاری خیرین، معتمدین و مردم فهیم شهرستان خنج آغاز بکار نمود که شامل بخش های دندانپزشکی، اورژانس، پزشک عمومی، کلینیک مشاوره و روانپزشکی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در ادامه افزود: این ناحیه در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز گام های بزرگی در سال 92 برداشت که در این زمینه میتوان به پرداخت وام به مبلغ 6 میلیارد ریال در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و معیشت، درمان، ازدواج و تحصیل به حدود 60 نفر از بسیجیان شهرستان، اشاره نمود.

سرهنگ همتی سروستانی در بخش دیگری از صحبت های خود، با اشاره به سال جدید و نامگذاری این سال که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می باشد، خاطرنشان کرد: این ناحیه تمام توان خود را در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، بکار خواهد گرفت که ان شاءالله با همکاری مردم و مسئولین، در تمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ...، حضور فعال و مقتدرانه ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات مهندسی که در سال جدید خواهیم داشت، بهره برداری از سالن فرهنگی ورزشی 9 دی، بهره برداری از درمانگاه محمد رسول الله (ص)، ساخت 5 پایگاه مقاومت شهری و روستایی و 4 سالن فرهنگی ورزشی در شهر و روستا می باشد.

فرمانده سپاه خنج افزود: پرداخت وام های اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه های فرهنگی در تمامی مناسبت ها، محور قراردادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مسئله مهم و محوری شجره طیبه صالحین و اجرای تذکر لسانی در سطح جامعه با حضور فعال اعضای حلقه های صالحین، از دیگر برنامه های مهم این ناحیه در سال جدید خواهد بود.

سرهنگ همتی سروستانی در ادامه گفت: از دیگر برنامه هایی که سپاه شهرستان خنج در سال جدید اجرا خواهد نمود، میتوان به اعزام کاروان بزرگ زیارتی حرم مطهر امام خمینی (ره) جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال آن حضرت و انجام برنامه های اردوهای جهادی در تابستان 93، اشاره نمود.

وی در پایان خاطرنشان نمود: ان شاءالله بتوانیم با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم مجموعه بسیج، برنامه های مناسبی در تمامی زمینه ها در سطح شهرستان خنج در سال جدید اجرا نماییم.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: