آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز از برگزاری یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد.

محمد دالوندفرد در نشست خبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اقدام به برگزاری یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان فارس کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان فارس 23 فروردین ماه سال جاری ساعت 20:30 در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم حاج حسین کاجی روایتگر دفاع مقدس به روایتگری می‌پردازد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز تجلیل از خانواده شهدا، روایت نی، پخش کلیپ و مداحی را از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان فارس برشمرد و تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا، زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا باید یک حرکت و اقدام عملی باشد خاطرنشان کرد: ما باید در یک مراسم فراتر از معرفی شهید گام برداریم و در راستای تحقق اهداف برنامه‌ریزی کنیم.

دالوندفرد با بیان اینکه باید با برگزارییادوارهحق شهدا و چگونگی ادای این حق برای مردم روشن شود اضافه کرد: یکی از دلایل نیاز به برگزاری این یادواره‌ها سپاس و قدرشناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که به مردم خدمت می‌کنند.

وی بیان داشت: اگر با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه شویم اختلاس، رشوه‌خواری، تقلب، نفاق و ریاکاری در جامعه رشد می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی شیراز هدف از برگزاری یادواره شهدا را آشنایی نسل جوان با منش آنان دانست و گفت: یادواره‌های شهدا همان ارائه طریق بوده و ما در این یادواره‌ها باید به مردم و نسل جوان بگوییم که برای رسیدن به مقصود باید از این ستارگان نور و روشنایی گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: