شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۱:۱۹
کد خبر: ۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۶
رضا رسولی معاون ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بسیج هنرمندان :
در راستای تجدید میثاق هنرمندان و نویسندگان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، جمعی از اصحاب ادب و هنر کشور در مرقد مطهر امام(ره) حضور به هم می‌رسانند.

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از سیمرغ ،رضا رسولی، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌ا‌لمللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید آوینی گفت: با توجه به اینکه این روز تحت عنوان روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز تأسیس سازمان بسیج هنرمندان است، این سازمان برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس دیدار با خانواده شهدای هنرمند، اصلی‌ترین برنامه این سازمان بود که با حضور بانوان نویسنده در منزل برخی از این شهدا از جمله شهیدان حبیب غنی‌پور و سعید جان‌بزرگی و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا صورت گرفت.

رسولی با بیان اینکه دیدار با فعالان و هنرمندان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دیگر برنامه این سازمان برای بزرگداشت این روز است، اظهار کرد: در این راستا دیدار با رضا ایرانمنش، جانباز و هنرمند عرصه سینمای دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت که عصر روز گذشته، 18 فروردین‌ماه با حضور در محل کار این یادگار جبهه و جنگ اجرایی شد.

وی افزود: در همین روز جمعی از نویسندگان و مسئولان سازمان بسیج هنرمندان با حضور در خانه حمید سبزواری، شاعر و استاد انقلابی کشورمان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این شاعر گرانقدر تجلیل کرده و پای درد و دل‌های وی نشستند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بسیج هنرمندان یادآور شد: در ادامه دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند، حسن قنادیان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان، مسئولان کشوری و لشکری و جمعی از هنرمندان استان مازندران به دیدار خانواده شهید شاخص سال مازندران رفته و از مقام شامخ این شهید و خانواده ارجمند وی تجلیل به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه حضور در مرقد امام(ره) دیگر برنامه این سازمان برای بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در راستای تجدید میثاق هنرمندان و نویسندگان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، جمعی از اصحاب ادب و هنر کشور در مرقد مطهر امام(ره) حضور به هم می‌رسانند.

رسولی اظهار کرد: در این مراسم که از ساعت 15 امروز، 19 فروردین آغاز می‌شود، هنرمندان با حضور بر سر مزار شهیدان چمران و آوینی، بر ادامه راه این بزرگواران تأکید خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: