يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
در این جلسه که در سالن شهدای هسته ای سپاه خنج برگزار شد، فرماندار، فرمانده سپاه، رؤسا و نمایندگان برخی از ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشتند.
به گزارش تنویر از خنج، ستاد شهرستانی جشن میلاد کوثر و بزرگداشت مقام زن، نخستین جلسه خود را برگزار نمود.

در این جلسه که در سالن شهدای هسته ای سپاه خنج برگزار شد، فرماندار، فرمانده سپاه، رؤسا و نمایندگان برخی از ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشتند.



در ابتدای این جلسه، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده سپاه شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین، توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری جشن میلاد کوثر ارائه نمود.

در ادامه، افراد حاضر در جلسه، برنامه های پیشنهادی خود را جهت برگزاری جشن، ارائه دادند.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرستان خنج در سخنانی ضمن تشکر از مجموعه بسیج و سپاه خنج به جهت پیشرو بودن در فعالیت های فرهنگی شهرستان، سال جدید و فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت.

مختار عباسی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تهاجم فرهنگی و آسیب های ماهواره، گفت: از علماء و روحانیون و افرادی که در مکان های مختلف تریبون در اختیار دارند درخواست داریم که خانواده ها را با مشکلات و آسیب های ماهواره هوشیار و آگاه سازند.

نماینده دولت در شهرستان خنج در ادامه صحبت های خود، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح نمود و افزود: باید تهدیدهایی که علیه ما وجود دارد را به فرصت تبدیل کرده و به دنبال اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری باشیم و شعار امسال را با مدیریت جهادی مسئولین و عزم راسخ مردم، جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار خنج در ادامه به توضیحاتی در مورد برنامه 5 ساله پرداخت و عنوان داشت: تمامی زیرساخت ها جهت راه اندازی شهرک صنعتی آماده شده و از سرمایه گذاران و سرمایه داران تقاضا داریم جهت ایجاد اشتغال در شهرستان، وارد میدان شوند.

وی در پایان با اشاره به فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها، از مسئولین، علما، نخبگان و همه افرادی که در جامعه نفوذ دارند تقاضا نمود، اطلاع رسانی های لازم را در این خصوص انجام دهند و از افرادی که یارانه، ﺗﺄثیری در زندگی آنها ندارد نیز درخواست نمود از دریافت یارانه انصراف دهند تا این هزینه ها در جاهای دیگر، مورد استفاده قرار گیرد.









انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: